Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #1 Skrevet 6. oktober 2017 Hvor mange ganger i uken? Og hva? Trener 2 ganger i uken på senter. Og noen turer utenom. I sommer var det mest fjellturer. Er det lite? Anonymkode: 69d9a...2dd
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #2 Skrevet 6. oktober 2017 Jeg trener ballidrett to ganger i uken, samt kamper 1-3 ganger pr. måned. Trener også på studio, mest kardio sånn at jeg skal klare å spille en hel kamp, men også styrke med apparatene for å holde kroppen ved like. Får ikke dratt på studio hver uke, men foretrekker 2-3 ganger i uken. Å trene to ganger på senteret og noen turer utenom er vel ca. det som er anbefalt av mosjon hver uke. Anonymkode: 56cea...158
Gemini77/ Skrevet 6. oktober 2017 #3 Skrevet 6. oktober 2017 Jeg løper annenhver dag og trener styrke etterpå eller dagene imellom. Går maks 2 dager uten trening. Dette er sesongsbetont, april-oktober. Holder fortsatt koken. På vinteren trener jeg på senter. Enten timer eller tredemølle og styrke. Får iallefall inn 3 økter i uken. Greier jeg kun 2 så trener jeg styrke hjemme. I tillegg har vi hund så jeg går turer 2 ganger om dagen omtrent hver dag i tillegg (hunden er aldri med og løper). 2 ganger i uka er helt greit. De sier vel at det er mengden man må ha for å holde seg der man er. Ønsker man forbedring så må man trene mer.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #4 Skrevet 6. oktober 2017 2-3 ganger i uken året gjennom. Trener heller kort og effektivt enn å sulle rundt på et senter et par-tre timer. Går mest på bort camp timer og styrke. Hender jeg løper ute. Mer enn nok til å holde kroppen, styrken og kondisjonen på plass. Er normalt aktiv i hverdagen, mye ute med barna, sykler, ski og fjellturer. Prøver å få ordentlig høy puls hver dag:) Anonymkode: 08188...2a4
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #5 Skrevet 6. oktober 2017 Løper ca 5 ganger i uka, i snitt 65-90 km i uka. trener styrke i noen minutter hver dag, og sykler til/fra jobb. Jeg syns alle burde gjøre det de orker og som de trives med Ikke ha dårlig samvittighet for at vi gjør noe for lite eller feil Anonymkode: d54dd...80c
Superdolly Skrevet 6. oktober 2017 #6 Skrevet 6. oktober 2017 Om det er for lite kommer jo an på hva du ønsker å oppnå med treningen din og om treningsmengden gir deg det du ønsker. Gjør den det, er det ikke for lite. Jeg selv trener styrke med øvelser jeg har fått av fysioterapeut for å holde ryggen sånn noenlunde smertefri. Så driver jeg med ridning. Jeg har en hund som jeg går turer med, men jeg definerer ikke disse turene som trening.
Mrs. Kaizer Skrevet 6. oktober 2017 #7 Skrevet 6. oktober 2017 Div. gruppetimer på treningssenter, både styrke og kondisjon. Trener gjennomsnitt 4 ganger i uken.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #8 Skrevet 6. oktober 2017 Det er så absolutt ikke lite. Innenfor hva som er anbefalt 😊👌🏼 Jeg trener styrke 2-3 ganger i uka. 1 gang med kardio + basis. Vi har en lite brukt fotballbane nedenfor nabolaget. Bruker å løpe en tur, også tar jeg med meg medisinballen ned dit 😁✌🏼 Anonymkode: 98c6a...42c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #9 Skrevet 7. oktober 2017 Takk for tilbakemeldinger. 😊 Hører gjerne flere. Anonymkode: 69d9a...2dd
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #10 Skrevet 7. oktober 2017 Fra jeg var 18 til 26 år trente jeg 3-6 ganger i uka. Nå er jeg 30 år og trener 2-3 ganger i uka. Trener mest styrke, men også motbakkeintervall på tredemølla de dagene jeg trener kondisjon . Anonymkode: bebc8...4ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå