Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #1 Skrevet 6. oktober 2017 Dere som har campingvogn: bruker eller savner dere dusj inne i vogna? Står mellom to ulike vogner hvor den ene har dusj og den andre ikke... planlegger å campe på campingplasser med mann og 3 unger... er "avhengig" av morradusjen min og tenker det er kjekt å ha til ungene, men usikker på om det er like greit å dusje på anlegget til campingplassen? 🤔🤔 Anonymkode: bdf7e...e86
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #2 Skrevet 6. oktober 2017 Vi bruker alltid anleggene på campingplassene. Personlig synes jeg det er godt å slippe litt ut av vognen og få et friminutt. Deilig at ikke alt ska foregå med hele familien samlet på noen få kvadratmeter. Anonymkode: dbb8f...a93
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #3 Skrevet 6. oktober 2017 Vi har aldri brukt dusjen i campingvogna. Anonymkode: 335c2...d96
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #4 Skrevet 6. oktober 2017 Jeg har bobil. Jeg er veldig glad i dusjen i bobilen. Fricamper en del, da har vi ikke annen dusj. På campingplasser velger jeg ofte dusjen i bobilen, jeg syntes ofte at dusjene på campingplasser er ekle og skitne. Min mann bruker som oftest dusjen i sanitæranlegget. Barna dusjer helst i bobilen. Anonymkode: 9acc9...49c
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 6. oktober 2017 #5 Skrevet 6. oktober 2017 Vi bruker aldri dusjen i campingvogna vi heller. Det blir fryktelig trangt og vann overalt... Dusjanleggene er somregel veldig fine så da vil jeg heller gå dit enn å stå trangt i campingvogna.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #6 Skrevet 6. oktober 2017 Ja det savner jeg! Hater dusjene på campingplasser der du må legge på penger hvert tredje minutt. Anonymkode: 4349a...aa1
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #7 Skrevet 6. oktober 2017 Vi bruker dusjen en del når vi reiser siden vi ikke ønsker å være avhengig av å ligge på campingplass. Så jeg ville ikke kjøpt uten skulle jeg valgt idag. Anonymkode: 95be8...7ea
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #8 Skrevet 6. oktober 2017 Vi har aldri brukt dusjen i vognen. Trangt og det blir vått over alt. Mange fine sanitæranlegg på veien både i Norge og i andre land. Synes og det er deilig å komme seg litt ut av vognen og dusje "i fred" uten familien trøkt oppi meg hele tiden. Og om jeg MÅ vaske meg i løpet av turen uten mulighet til dusj, så har jeg kluter og vask 😊 Anonymkode: 0eada...ced
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #9 Skrevet 6. oktober 2017 Eg bruker den. Elsker dusjen min. Adria Alpina 663 pt. Går heller og henter vann (om der ikkje er kran på plassen) enn å gå på offentlig dusj. Anonymkode: fc7af...3d6
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #10 Skrevet 6. oktober 2017 Tusen takk for alle svar!! 🤔 Anonymkode: bdf7e...e86
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #11 Skrevet 6. oktober 2017 Har hatt vogn både med og uten dusj, og er ikke tvil om hva jeg hadde valgt! Jeg elsker mitt lille dusjhjørne i vogna, og dusjer hver eneste morgen som hjemme. Deilig å slippe å gå i fellesanlegget... 🙂 Anonymkode: 85ce5...892
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #12 Skrevet 6. oktober 2017 Har hatt campingvogn med dusj siden jeg var seks år. Har nå to barn selv. Aldri brukt. Skal mannen din stå å fylle på vann mens du dusjer? Ikke alle steder man har egen vannkran man kan koble rett på vogna. Helt unødvendig og veldig mye å tørke opp skikkelig (du vil ikke ha fult inni der). Funker som fjell å dusje på campingplasser. Mindre og mindre av å putte på penger er det også rundt omkring 😊 Anonymkode: dd42a...ac1
It's all about me Skrevet 6. oktober 2017 #13 Skrevet 6. oktober 2017 Bruker oftest dusjen inne på anleggene, men inninellom overnatter vi på steder uten dusjannlegg, og da er dusjen i vogna gull verdt. Må ikke dusje hver dag når vi er på tur, men når vi er nedover i Europa og svetten renner i varmen legger jeg meg ikke og gnir det utover sengetøyet. Da må jeg ha verdens raskeste dusj i vogna før jeg kryper til køys. Vanntanken er bare 50 liter, men den dusjen gir en "fantastisk kjappis" en helt ny mening.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #14 Skrevet 6. oktober 2017 Elsker å ha dusj i campingvogna, har valgt ei vogn med litt større bad, og dusjkabinett så blir ikke vått overalt 😊. For oss var det ei forutsetning når vi kjøpte at det var dusj i den, hater grisete dusj på campingplassene 😏. Anonymkode: 4c450...3d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå