Gå til innhold

Bruker/savner dere dusj i campingvogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har campingvogn: bruker eller savner dere dusj inne i vogna? Står mellom to ulike vogner hvor den ene har dusj og den andre ikke... planlegger å campe på campingplasser med mann og 3 unger... er "avhengig" av morradusjen min og tenker det er kjekt å ha til ungene, men usikker på om det er like greit å dusje på anlegget til campingplassen? 🤔🤔

Anonymkode: bdf7e...e86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker alltid anleggene på campingplassene.

Personlig synes jeg det er godt å slippe litt ut av vognen og få et friminutt. Deilig at ikke alt ska foregå med hele familien samlet på noen få kvadratmeter.

Anonymkode: dbb8f...a93

Skrevet

Vi har aldri brukt dusjen i campingvogna. 

Anonymkode: 335c2...d96

Skrevet

Jeg har bobil. Jeg er veldig glad i dusjen i bobilen. Fricamper en del, da har vi ikke annen dusj. På campingplasser velger jeg ofte dusjen i bobilen, jeg syntes ofte at dusjene på campingplasser er ekle og skitne. Min mann bruker som oftest dusjen i sanitæranlegget. Barna dusjer helst i bobilen. 

Anonymkode: 9acc9...49c

Skrevet

Vi bruker aldri dusjen i campingvogna vi heller. Det blir fryktelig trangt og vann overalt... Dusjanleggene er somregel veldig fine så da vil jeg heller gå dit enn å stå trangt i campingvogna.

Skrevet

Ja det savner jeg! Hater dusjene på campingplasser der du må legge på penger hvert tredje minutt.

Anonymkode: 4349a...aa1

Skrevet

Vi bruker dusjen en del når vi reiser siden vi ikke ønsker å være avhengig av å ligge på campingplass. Så jeg ville ikke kjøpt uten skulle jeg valgt idag.

Anonymkode: 95be8...7ea

Skrevet

Vi har aldri brukt dusjen i vognen. Trangt og det blir vått over alt. Mange fine sanitæranlegg på veien både i Norge og i andre land. Synes og det er deilig å komme seg litt ut av vognen og dusje "i fred" uten familien trøkt oppi meg hele tiden. Og om jeg MÅ vaske meg i løpet av turen uten mulighet til dusj, så har jeg kluter og vask 😊 

Anonymkode: 0eada...ced

Skrevet

Eg bruker den. Elsker dusjen min. Adria Alpina 663 pt. Går heller og henter vann (om der ikkje er kran på plassen) enn å gå på offentlig dusj. 

Anonymkode: fc7af...3d6

Skrevet

Tusen takk for alle svar!! 🤔

Anonymkode: bdf7e...e86

Skrevet

Har hatt vogn både med og uten dusj, og er ikke tvil om hva jeg hadde valgt! Jeg elsker mitt lille dusjhjørne i vogna, og dusjer hver eneste morgen som hjemme. Deilig å slippe å gå i fellesanlegget... 🙂

Anonymkode: 85ce5...892

Skrevet

Har hatt campingvogn med dusj siden jeg var seks år. Har nå to barn selv. Aldri brukt. Skal mannen din stå å fylle på vann mens du dusjer? Ikke alle steder man har egen vannkran man kan koble rett på vogna. Helt unødvendig og veldig mye å tørke opp skikkelig (du vil ikke ha fult inni der). Funker som fjell å dusje på campingplasser. Mindre og mindre av å putte på penger er det også rundt omkring 😊

Anonymkode: dd42a...ac1

Skrevet

Bruker oftest dusjen inne på anleggene, men inninellom overnatter vi på steder uten dusjannlegg, og da er dusjen i vogna gull verdt. Må ikke dusje hver dag når vi er på tur, men når vi er nedover i Europa og svetten renner i varmen legger jeg meg ikke og gnir det utover sengetøyet. Da må jeg ha verdens raskeste dusj i vogna før jeg kryper til køys. Vanntanken er bare 50 liter, men den dusjen gir en "fantastisk kjappis" en helt ny mening.

Skrevet

Elsker å ha dusj i campingvogna, har valgt ei vogn med litt større bad, og dusjkabinett så blir ikke vått overalt 😊. 

For oss var det ei forutsetning når vi kjøpte at det var dusj i den, hater grisete dusj på campingplassene 😏.

Anonymkode: 4c450...3d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...