Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #1 Skrevet 6. oktober 2017 Sett denne? Fantasktisk vakkert land vi bor i! https://www.dagbladet.no/kultur/spektakulaer-film-av-norge-pa-langs---folk-blir-rort-til-tarer/67511571 Anonymkode: 9083f...20c
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #2 Skrevet 6. oktober 2017 Veldig fin. Men den ga meg lite. For det er umulig å vite hvor man er og som turist vil man jo vite hvor man skal reise for å se dette. Anonymkode: 9a9aa...ff1
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #3 Skrevet 6. oktober 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Veldig fin. Men den ga meg lite. For det er umulig å vite hvor man er og som turist vil man jo vite hvor man skal reise for å se dette. Anonymkode: 9a9aa...ff1 Det kan man lese om feks. på Visit Norway eller andre nettsteder Anonymkode: bc53a...ed2
hilde og gutta Skrevet 6. oktober 2017 #4 Skrevet 6. oktober 2017 Syns den var kjempe fin. Er stolt av å väre norsk når jeg ser en sånn film.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #5 Skrevet 6. oktober 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kan man lese om feks. på Visit Norway eller andre nettsteder Anonymkode: bc53a...ed2 Ja, men når man ser sånn video kan det være vanskelig vite hvilke plasser man skal lese om Anonymkode: 9a9aa...ff1
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #6 Skrevet 6. oktober 2017 Helt enig, skulle stått hvor det var. Kommune/fylke i et lite hjørne. Vi bor i et vakkert land ❤ Anonymkode: 74e9d...ea6
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #7 Skrevet 6. oktober 2017 2 timer siden, hilde og gutta skrev: Syns den var kjempe fin. Er stolt av å väre norsk når jeg ser en sånn film. Selvsagt er landskapet vakkert, men hvorfor blir man stolt av å se slikt? Har jeg aldri skjønt. Vi bor her ved en tilfeldighet, og vi har ikke bidratt med noe når det kommer til naturen. Olja har vi krevd som vår, selv om det heller ikke burde eies av land, og det har gjort oss rike. Vær stolt over ting du har bidratt med og oppnådd, ikke over det som har blitt servert rett i fanget på deg. Anonymkode: 91522...d02
hilde og gutta Skrevet 6. oktober 2017 #8 Skrevet 6. oktober 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Selvsagt er landskapet vakkert, men hvorfor blir man stolt av å se slikt? Har jeg aldri skjønt. Vi bor her ved en tilfeldighet, og vi har ikke bidratt med noe når det kommer til naturen. Olja har vi krevd som vår, selv om det heller ikke burde eies av land, og det har gjort oss rike. Vær stolt over ting du har bidratt med og oppnådd, ikke over det som har blitt servert rett i fanget på deg. Anonymkode: 91522...d02 Nå bor jeg ikke i Norge, har jeg ikke gjort siden April 2009. Og jeg liker naturen vi har. Skulle önske jeg kunne oppleve deler av Norge jeg ikke har sett för. Har aldrig värt lengere enn Steinkjär. Men på grunn av livssituasjon så kommer det aldrig til å hende. Håper mine barn som er halvt norske vil oppleve hvilket land deres mamma kom fra!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #9 Skrevet 6. oktober 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Selvsagt er landskapet vakkert, men hvorfor blir man stolt av å se slikt? Har jeg aldri skjønt. Vi bor her ved en tilfeldighet, og vi har ikke bidratt med noe når det kommer til naturen. Olja har vi krevd som vår, selv om det heller ikke burde eies av land, og det har gjort oss rike. Vær stolt over ting du har bidratt med og oppnådd, ikke over det som har blitt servert rett i fanget på deg. Anonymkode: 91522...d02 Det er klart man kan føle stolthet over landet sitt. På samme måte som man kan være stolt over huset sitt, mannen sin, eller kroppen. Jeg har verken bygget huset mitt, eller laget mannen, men jeg er stolt over dem likevel. HI Anonymkode: 9083f...20c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå