Gå til innhold

Stokke trailz om vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er den? Tenker litt på at det er et "åpenrom" på fotbrettet, blir det ikke en kald glippe der? Og blir det liten plass til barnet med vinterpose oppi?

Anonymkode: 8d90c...53b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😃

Skrevet

Min er bare 5 mnd. Litt større enn gjennomsnittet. Sitter godt i vinterposen, og unngår jo dermed den glippen bak på fotbrettet. Vet jo ikke hvordan den passer neste vinter, men går nok bra denne. Vet om et barn på 2,5 med samme vogn, de bruker bare skinn. Barnet går mye selv og har derfor vintertøy på. 

Anonymkode: b9397...fd7

Skrevet

Takk for svar! Synes vognen ser fin ut med den høye sittedelen, store handlekurven og fine designet. Men tross alt er det jo barnets beste som bør telle. Så om barnet er mindre lunt og får det trangere vil jeg ikke... men så er det vel en grunn til at den er så populær og?

Skrevet

Jeg bor langt, langt nord i landet og har brukt denne med bagdel i fjorvinter, meget fornøyd! Det er kjempegod plass i bagdelen. Brukte voksi urban og Rørospledd, lunt og godt. Synes det virket som det var bedre plass i min vogn enn hos de som hadde emmaljunga. Hjulene tåler virkelig hardt føre, bare kjøp en sånn liten sykkelpumpe for det sliter litt på luften å trille i veldig dårlig vær så da kan det være greit å ha luft tilgjengelig :) men alt i alt, en helt suveren vogn! Anbefaler den virkelig! 

Anonymkode: cd74b...f6b

Skrevet

Utrolig kjekt at barnet sitter så høyt, vi får veldig fin kontakt. Lettvint hvis de skal ha litt mat på trilleturen, også. 

Synes heller ikke trillecomforten blir dårlig av å ha masse varer under. 

Bagdelen var stor og god. Bruker den innimellom ennå, men bruker sportsdelen hvis det ikke skal soves hele turen. Sitter stødig og godt i sportsdelen. Sover godt i den også. 

Anonymkode: b9397...fd7

Skrevet

Min på 2 1/2 har god plass  vognen enda. Bruker den til å sove i også. Nå har vi en høstpose og saueskinn. God plass i den enda. 

Anonymkode: 87b87...1b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...