Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 Sliter så fælt med blødninger til alle tider. Har nå blitt henvist til Ullevål for laserbehandling som skal stoppe dette forhåpentligvis. Noen som har vært bort dette? Lurer litt på hvor lang ventetid det er på slike inngrep osv. Er det vondt etterpå? Anonymkode: 10341...6ff
It's all about me Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg fikk svidd bort slimhinnene i livmoren for å stoppe de enormt lange mens-syklusene jeg hadde. Ble gjort i narkose på dagkirurgi. Er nå 7 år siden og jeg har ikke blødd en dråpe siden 😃
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 1 minutt siden, It's all about me skrev: Jeg fikk svidd bort slimhinnene i livmoren for å stoppe de enormt lange mens-syklusene jeg hadde. Ble gjort i narkose på dagkirurgi. Er nå 7 år siden og jeg har ikke blødd en dråpe siden 😃 Tusen takk for svar 😊😊 var det vondt etterpå? hvor lenge måtte du vente på inngrepet? Vil liksom gjøre det NÅ 😬 er en plage HI Anonymkode: 10341...6ff
It's all about me Skrevet 5. oktober 2017 #4 Skrevet 5. oktober 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for svar 😊😊 var det vondt etterpå? hvor lenge måtte du vente på inngrepet? Vil liksom gjøre det NÅ 😬 er en plage HI Anonymkode: 10341...6ff Hadde ikke noe vondt etterpå, merket kun at jeg var litt hpven og måtte presse litt når jeg tisset de første dagene. Husker ikke hvor lenge jeg måtte vente på inngrepet, men det var ikke veldig lenge. Noen få uker kanskje. Det smarteste jeg noen gang har gjort. Helt fantastisk å slippe mensen i en alder av 34. Men husk at du blir steril av å gjøre dette, så vær sikker.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #5 Skrevet 6. oktober 2017 Fjernet slimhinne i livmor for 2 dager siden. vondt samme dag/kveld, kjennes ut som rier. litt murringer og kvalme nå 2 dager etter måtte vente 2-3mnd på operasjon Anonymkode: de81f...ae8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #6 Skrevet 6. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Fjernet slimhinne i livmor for 2 dager siden. vondt samme dag/kveld, kjennes ut som rier. litt murringer og kvalme nå 2 dager etter måtte vente 2-3mnd på operasjon Anonymkode: de81f...ae8 Takk for svar Tror ikke dette er samme operasjon når jeg tenker etter. Har fått beskjed om at det kun er en laserbehandling ytterst på livmortappen for å hindre mellomblødninger. Men da er sikkert ventetiden nokså lik. HI Anonymkode: 10341...6ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå