Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 Måtte dere opr vekk, eller trakk huden seg sammen? Hvor mye heng hadde dere? eller.. hvordan var huden deres. Lår, mage, overarmer.... Anonymkode: 7b011...83a
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Snart 4 pr siden min sleeve og er rimelig dvask, ja😂Selv om jeg har trent mye er det fortsatt ganske slapt. Jeg er over 40 så det har nok litt å si. Jeg har ikke overheng eller var så stor at det må opreres bort, men huden er slapp. Pent er det ikke, men kan leve med det. Anonymkode: 6549a...6e5
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #3 Skrevet 6. oktober 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Snart 4 pr siden min sleeve og er rimelig dvask, ja😂Selv om jeg har trent mye er det fortsatt ganske slapt. Jeg er over 40 så det har nok litt å si. Jeg har ikke overheng eller var så stor at det må opreres bort, men huden er slapp. Pent er det ikke, men kan leve med det. Anonymkode: 6549a...6e5 Takk for svar. 👍 Samme alder her. Jeg skal snart opr meg, og er spent på hvordan det blir. Har vekta fordelt over alt, så er generelt stor over alt. Blir spennende. Er ikke så nøye om det blir litt slapt, håper bare jeg ikke får store heng som skaper problemer. 🙏 Målet mitt er å komme inn i normale klær, og en lettere hverdag. Flat mage er ikke det jeg bryr meg om. Flere med erfaring? Anonymkode: 7b011...83a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå