Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 Ei venninne av meg og jeg har hver vår 5 åring. Begge er veldig småspiste, derav tynne gutter. Hennes veier litt mer, IG er i tillegg en del cm høyere enn min. Hun nevner hele tiden «at så lenge han vokser i høyden, så er det ingen grunn til bekymring». Bør jeg være bekymret? Har ikke mål ham på et år, men har nok ikke vokst næe særlig på dette året heller. Prøvde fjorårets dress, passer fint. Anonymkode: d009d...54a
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 De vokser gjerne i rykk og napp. Min gutt har kunnet bruke samme klær i to sesonger for så å plutselig måtte bytte to ganger på en sesong. Anonymkode: abccf...904
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: De vokser gjerne i rykk og napp. Min gutt har kunnet bruke samme klær i to sesonger for så å plutselig måtte bytte to ganger på en sesong. Anonymkode: abccf...904 Men, min har alltid vært liten. Uff. Helt fortvilet. Umulig å få i ham mat omtrent Anonymkode: d009d...54a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #4 Skrevet 7. oktober 2017 Du er helt fortvilet - men det du velger å gjøre er å spørre på et nettforum? Bestill en legetime eller time på helsestasjonen om du faktisk er bekymret. Anonymkode: bc603...167
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #5 Skrevet 7. oktober 2017 Hvis du lurer på om utviklingen er normal, så tar du selvfølgelig kontakt med helsestasjon! Anonymkode: 7e36b...047
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2017 #6 Skrevet 7. oktober 2017 Samboeren min vokste 30 cm på 1 år... etter konfirmasjon og var mager Anonymkode: 75900...044
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå