Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 I tillegg til de kjente merkene finnes det en en hel haug billigere merker. Jeg tenker på reflex, kuling, vill og diverse som selges i sportsbutikker. Er det noen som vil dele noen erfaringer med noen av disse? Gode og dårlige. Selv har vi parkdress fra reflex, og vi er helt fornøyd med den, men jeg er usikker på om vi skal satse på det samme for vinterdress eller om vi bør legge litt mer penger i det. Anonymkode: 4b5ab...668
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Friends vinterdress er vi storfornøyd med Anonymkode: 4bea6...165
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 Reflex er ikke akkurat så billig lenger vil jeg si. Den har bra vannsøyle, men jeg syns den virker litt tynn, så må ha et godt lag under tenker jeg, hvertfall på de kaldeste dagene. Er noen år siden jeg hadde Reflex til mine nå, så kan ikke si så mye mer om den. Ellers syns jeg mange billigmerker ofte er så stive og tykke, hvertfall for de minste. Så sånn sett så er Reflex bedre der. Anonymkode: 41ac7...b28
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #4 Skrevet 5. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Reflex er ikke akkurat så billig lenger vil jeg si. Den har bra vannsøyle, men jeg syns den virker litt tynn, så må ha et godt lag under tenker jeg, hvertfall på de kaldeste dagene. Er noen år siden jeg hadde Reflex til mine nå, så kan ikke si så mye mer om den. Ellers syns jeg mange billigmerker ofte er så stive og tykke, hvertfall for de minste. Så sånn sett så er Reflex bedre der. Anonymkode: 41ac7...b28 Reima sin er jo minst like tynn. Jeg foretrekker Friends eller Didrikson. Anonymkode: 4bea6...165
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #5 Skrevet 5. oktober 2017 Friends, ja! Den hadde jeg glemt. Skal absolutt ta en titt på den. Reflex er kanskje ikke så billig i utgangspunktet, men jeg har inntrykk av at de nærmest er permanent på tilbud. Samme gjelder kuling (fra Lekmer). Takk for svar så langt! Ts Anonymkode: 4b5ab...668
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #6 Skrevet 5. oktober 2017 Friends fikk jeg på tilbud til 300 kr Men kjøpte den i fjor så aner ikke om de har noen tilbud nå dessverre. Anonymkode: 4bea6...165
Evablaum Skrevet 5. oktober 2017 #7 Skrevet 5. oktober 2017 Vært veldig fornøyd med reima i 3 år nå. Tror jeg kjører reima i år også.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #8 Skrevet 5. oktober 2017 Vi arvet en kaxx (Kappahl) til vår 1.5åring. Den var jeg overraskende fornøyd med. Usikker på om den hadde holdt til 5åringen, men til småbarn var den ihvertfall topp Anonymkode: 28cfa...903
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #9 Skrevet 5. oktober 2017 Det kommer lit ann på hvor mye og hvor den skal brukes også? Har dere vintere med mye snø er det viktigere at dressen er tykk og varm enn hvor stor vannsøyle den har. Ikke noe deilig for ungene med lag på lag selv når det ikke er super kaldt ute. Bor dere ett sted med lite og mer slafseføre er det viktigere med høy vannsøyle. Vi har enten regn eller skikkelig snø, lite med slapseføre slik at vi velger en tykk dress fremfor en som høy vannsøyle. Av erfaring så kan jeg ikke kjøpe etter merke, ungene må få de på for å si hva de mener (de er mer opptatt av slikt enn andre unger, så om dressen er varm eller kald var de små når de sa. Atopisk eksem som gjør at de kan ha minst mulig lag på lag. Helst ett tynt lag med bomull under dressen.) Vi har kjøpt endel dresser på Obs i ulike merker. Europris fant vi en i fjor, den var så god at vi kjøpte en større størrelse også. Ikke så pen, men akkurat det bryr vi oss ikke om. Anonymkode: 0012f...891
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå