Gå til innhold

Jeg blir så nervøs for å miste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er tidlig i svangerskapet, så jeg vet at risikoen er stor.

Det føles hele tiden som om at jeg har fått mensen, for jeg har så mye mer utflod enn normalt. Og det murrer nederst i magen. Jeg er også veldig oppblåst, så det gir ekstra rumling i magen.

Så da går jeg her og konstant føler at "nå har det skjedd" men når jeg går på do er det ingen blødning.

Jeg var ikke så nervøs som dette i forrige svangerskap..

Anonymkode: c7ef6...0c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er tidlig i svangerskapet, så jeg vet at risikoen er stor.

Det føles hele tiden som om at jeg har fått mensen, for jeg har så mye mer utflod enn normalt. Og det murrer nederst i magen. Jeg er også veldig oppblåst, så det gir ekstra rumling i magen.

Så da går jeg her og konstant føler at "nå har det skjedd" men når jeg går på do er det ingen blødning.

Jeg var ikke så nervøs som dette i forrige svangerskap..

Hva er det som gjør at du er nervøs da? Jeg tenker jo sånn at dersom man går rundt og redd for å miste, så får man bare dobbel sorg. Så hvis det går bra, så går du og er lei deg uten grunn.. Mister du, så har du vært lei deg to ganger. Gir det mening? Jeg er 9 uker på vei, og vet at jeg kan miste. Men, det er ikke så mye jeg kan gjøre annet enn å være glad for at jeg er gravid :-) Det andre får jeg ikke gjort noe med!

Oppblåst og murring er jo positivt i mine øyne! Det har jeg hatt siden uke 4. Utflod som er utflod tenker jeg også er bra! Ta det med ro og nyt at du er gravid. Det er det eneste du vet sikkert at du er <3

Anonymkode: 0dea3...1cb

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det som gjør at du er nervøs da? Jeg tenker jo sånn at dersom man går rundt og redd for å miste, så får man bare dobbel sorg. Så hvis det går bra, så går du og er lei deg uten grunn.. Mister du, så har du vært lei deg to ganger. Gir det mening? Jeg er 9 uker på vei, og vet at jeg kan miste. Men, det er ikke så mye jeg kan gjøre annet enn å være glad for at jeg er gravid :-) Det andre får jeg ikke gjort noe med!

Oppblåst og murring er jo positivt i mine øyne! Det har jeg hatt siden uke 4. Utflod som er utflod tenker jeg også er bra! Ta det med ro og nyt at du er gravid. Det er det eneste du vet sikkert at du er <3

Anonymkode: 0dea3...1cb

Takk for svar :)

Du har jo helt rett i alt du sier :D

Det er bare så utrolig ubehagelig at det føles som om jeg har fått mensen. Kan ikke venne meg til det..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...