Gå til innhold

Hadde du sagt unnskyld?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis barnehagen eller ditt barn selv fortalte at barnet ditt ødela et klesplagg til et annet barn (med vilje), hadde du sagt unnskyld til foreldrene til barnet? 

Anonymkode: f3233...85b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde fått barnet til å si unnskyld.

Anonymkode: a8ba7...2b6

Skrevet

Fått barnet til å si unnskyld selv. Hadde også beklaget til foreldrene, når jeg hadde gitt de klesplagget jeg hadde erstattet. 

Skrevet

Selvfølgelig !! Kjære vene, hvis ditt barn har ødelagt en eiendel ril et annet barn....og du spør om vi ville ha sagt unnskyld????? Det er da helt på din plass? Uhell eller ei, man beklager da dette og erstatter det???

Anonymkode: cb853...296

Skrevet

Nei jeg hadde da ikke gjort noe galt. Men jeg hadde fått barnet til å si unnskyld hvis det var gjort med vilje, og jeg hadde tilbudt meg å erstatte plagget.

Anonymkode: 6b78f...a13

Skrevet

Hadde selvfølgelig beklaget på barnets vegne, men først fått barnet til å beklage selv. Og så hadde jeg selvfølgelig også tilbydt meg å erstatte det ødelagte plagget.

Hva gjorde du, HI?

Anonymkode: c8163...bef

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde selvfølgelig beklaget på barnets vegne, men først fått barnet til å beklage selv. Og så hadde jeg selvfølgelig også tilbydt meg å erstatte det ødelagte plagget.

Hva gjorde du, HI?

Anonymkode: c8163...bef

Jeg er mor til et barn som har fått noe ødelagt.. Lurte på om det er feil av meg å tenke at foreldrene er frekke. Det ble oppstandelse i barnehagen pga det, så de har garantert fått beskjed av de ansatte om at barnet ødela mitt barns eiendel

Anonymkode: f3233...85b

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg er mor til et barn som har fått noe ødelagt.. Lurte på om det er feil av meg å tenke at foreldrene er frekke. Det ble oppstandelse i barnehagen pga det, så de har garantert fått beskjed av de ansatte om at barnet ødela mitt barns eiendel

Anonymkode: f3233...85b

Hvorfor "oppstandelse"??

Skrevet

Det er jo barnehagen sitt ansvar så lenge de er i barnehagen . De trenger ikke si unnskyld ! Barnehagen må si unnskyld fordi de ikke passet på 

Anonymkode: 8fcda...afa

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo barnehagen sitt ansvar så lenge de er i barnehagen . De trenger ikke si unnskyld ! Barnehagen må si unnskyld fordi de ikke passet på 

Anonymkode: 8fcda...afa

Så hvis ditt barn mobber og slår andre elever på ungdomsskolen, og skolen tar kontakt med deg, så svarer du: Det som skjer i skoletiden, det får dere ta ansvar for...!? 

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er mor til et barn som har fått noe ødelagt.. Lurte på om det er feil av meg å tenke at foreldrene er frekke. Det ble oppstandelse i barnehagen pga det, så de har garantert fått beskjed av de ansatte om at barnet ødela mitt barns eiendel

Anonymkode: f3233...85b

Hvorfor ble det oppstandelse? Barnehagen skal jo passe på, men de kan ikke følge med alle barna ethvert øyeblikk, så slike uhell kan skje. Når det er gjort med vilje så tenker jeg at foreldrene uansett bør erstatte det som er ødelagt, og også at de bør få barnet sitt til å beklage at det ødela.

Det er jo bare normal høflighet at foreldrene unnskylder overfor deg, mener jeg. Mulig ting "kompliserers" fordi bhg. er et mellomledd her?

Anonymkode: c8163...bef

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ble det oppstandelse? Barnehagen skal jo passe på, men de kan ikke følge med alle barna ethvert øyeblikk, så slike uhell kan skje. Når det er gjort med vilje så tenker jeg at foreldrene uansett bør erstatte det som er ødelagt, og også at de bør få barnet sitt til å beklage at det ødela.

Det er jo bare normal høflighet at foreldrene unnskylder overfor deg, mener jeg. Mulig ting "kompliserers" fordi bhg. er et mellomledd her?

Anonymkode: c8163...bef

...eller fordi det ble "oppstandelse". Oppstandelse bidrar sjeldent til noe positivt. Mulig at denne "oppstandelsen" gjorde at det andre foreldreparet fikk nok av hele saken og følte at ting ble dratt ut av proposjoner. 

Endret av Evablaum
Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo barnehagen sitt ansvar så lenge de er i barnehagen . De trenger ikke si unnskyld ! Barnehagen må si unnskyld fordi de ikke passet på 

Anonymkode: 8fcda...afa

Nei vet du hva. De ansatte kan ikke følge med på alt mulig hvert sekund, det er faktisk helt umulig.

Anonymkode: 05dd5...e20

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er mor til et barn som har fått noe ødelagt.. Lurte på om det er feil av meg å tenke at foreldrene er frekke. Det ble oppstandelse i barnehagen pga det, så de har garantert fått beskjed av de ansatte om at barnet ødela mitt barns eiendel

Anonymkode: f3233...85b

Hva slags oppstandelse?

Anonymkode: 05dd5...e20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...