Gå til innhold

Hva tenker dere? Vektere og voldsbruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke politiet hadde smelt ham i bakken nei. 

Anonymkode: 578e2...8ea

De hadde tatt ham med på stasjonen og opprettet siktelse etter slag nummer to.

Anonymkode: 141c5...ceb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det innlegget som ble sitert var heller ikke noe personangrep, og burde få stå selv om det var svar på et personangrep.Det er fint at dere moderer, men ikke moderer ihjel

Anonymkode: 874fa...924

Problemet med å la slike ting stå er at det kan være vanskelig å se sammenhengen når tidligere svar fjernes. Dvs at det plutselig dukker opp et sitat på et svar som er fjernet. Det siste jeg ønsker er å moderere ihjel tråder, så jeg skal ta dette opp på et møte som kommer snart. Se om vi kan finne en annen løsning.

Beklager avsporing i tråden 😔

Kira, moderator 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

De hadde tatt ham med på stasjonen og opprettet siktelse etter slag nummer to.

Og du forventer at vekteren og skulle gjort det eller?

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

...latt situasjonen eskalere?! 

Du er den som ber voldtektsofre kle seg mer tekkelig når de skal ut på byen også kanskje? 

Det er ikke dumt p kle seg tekkelig når man er på byen nei. Jeg tar mine forhåndsregler, mens du må gjerne gå halvnaken på byen for min del.. 

Anonymkode: 578e2...8ea

Skrevet
19 minutter siden, Kira skrev:

Problemet med å la slike ting stå er at det kan være vanskelig å se sammenhengen når tidligere svar fjernes. Dvs at det plutselig dukker opp et sitat på et svar som er fjernet. Det siste jeg ønsker er å moderere ihjel tråder, så jeg skal ta dette opp på et møte som kommer snart. Se om vi kan finne en annen løsning.

Beklager avsporing i tråden 😔

Kira, moderator 

Hvis det er den måten dere moderer etter, så moderer dere jo utenfor reglene dere har satt. Og nå forstår jeg hvorfor noen tråder blir moderert ihjel

Skrevet

Voldsbruk. Nei altså vekteren ble angrepet og benytter seg av nødverge.

Som vekter møter vi utrolig mye tull og holdninger fra enkelte. Og de fleste vekterne jeg kjenner kunne ikke tenkt seg å være politi og de liker hvor variert vekteryrket er. Selvfølgelig har vi noen i yrket som aldri burde blitt vektere. Men sorte får finnes i alle yrker. 

Anonymkode: 6ac2e...a0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...