Gå til innhold

Livscoach?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en god livscoach (eller hva de heter) i området rundt Lillesrøm, evt Oslo? Jeg trenger noen å snakke litt med for å få meg opp av en bølgedal med nær depresjon og mistrivsel i jobb osv. Hjelp til å sortere tanker og finne ut hva prioriteringer og tiltak bør være.

Anonymkode: 14ca7...c58

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter på denne

Skrevet

Jeg har vurdert en stund å begynne å jobbe som "lifecoach", såvidt jeg vet tilbys denne tjenesten av folk med ulik (faglig) bakgrunn?

Jeg har en universitetsutdannelse og jobber til daglig som terapeut. Har lang erfaring i å jobbe med de problemstillingene du beskriver. Jeg jobber en utifra en behandlingsmodell som heter kognitiv terapi, som bl.a. handler om å bli bevisst på hvilke tankeprosesser som ligger til grunn for valgene man tar i livet og hvordan dette påvirker følelseslivet. 

Min motivasjon for å skulle ta et slikt oppdrag er: jeg liker å hjelpe folk og er god på det jeg gjør. 

Hvis du er interessert, så send meg en personlig pm. 

Skrevet

Jeg kan anbefale theta healing. Finnes flere dyktige i det området. Søk på google. 

De jobber med å endre tankemønstre bl.a. Jeg har fått enormt god hjelp selv. 

Anonymkode: e2076...7f6

• 3 uker senere...
Skrevet

Flere som har anbefalninger?

Skrevet

Jeg ville ikke gjort noe halvveis når man snakker om depresjon. Psykologer som løser problemer med kognitiv adferdsterapi er riktig instans. Ikke andre som har lest noe om kognitiv terapi. Jeg jobber med IT. Jeg har lest bøker om kognitiv adferdsterapi da psykologi interesserer meg. Du bør ikke gå til meg, like lite som en coach. Gjør det riktig, så blir det bra. Garanterer det. Har selv gjort det. 

Anonymkode: 25632...0d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...