Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg skal opereres i neste uke og reparere en rectocele og samtidig også forsterke perineum, noe som gir sting både inn og utvendig. Jeg må derfor bruke bind noen uker og det er ca en halv mannsalder siden jeg sist tok i en pakke bind, så dermed går spørsmålet mitt til dere damer som bruker bind: Hva er best om dagen?? Anonymkode: 206a8...c5a
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Når man har sting syns jeg Libresse Maxi er best, de fås som både dagbind og nattbind. De er litt tykkere enn vanlige, men har ikke slik plastaktig overflate som stingene har lett for å hekte seg fast i. Anonymkode: 22640...fcb
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når man har sting syns jeg Libresse Maxi er best, de fås som både dagbind og nattbind. De er litt tykkere enn vanlige, men har ikke slik plastaktig overflate som stingene har lett for å hekte seg fast i. Anonymkode: 22640...fcb Sier meg enig i denne. Og ikke kjøp de med parfyme! Anonymkode: bba05...581
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #4 Skrevet 5. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Når man har sting syns jeg Libresse Maxi er best, de fås som både dagbind og nattbind. De er litt tykkere enn vanlige, men har ikke slik plastaktig overflate som stingene har lett for å hekte seg fast i. Anonymkode: 22640...fcb 1 time siden, Anonym bruker skrev: Sier meg enig i denne. Og ikke kjøp de med parfyme! Anonymkode: bba05...581 Tusen takk for svar. Anonymkode: 206a8...c5a
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #5 Skrevet 5. oktober 2017 Enig med de over. Husk at nattbindet til Libress finnes i en tykkere utgave (den originale) og en supertynn utgave. Vil tro det er mer behagelig for deg med den tynne når du har sting. Når du ikke trenger nattbindene lenger så kan du gå over til de supertynne normalbindene til Libress, de er også behagelige. Lykke til med operasjonen Anonymkode: fd207...a61
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #6 Skrevet 5. oktober 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Enig med de over. Husk at nattbindet til Libress finnes i en tykkere utgave (den originale) og en supertynn utgave. Vil tro det er mer behagelig for deg med den tynne når du har sting. Når du ikke trenger nattbindene lenger så kan du gå over til de supertynne normalbindene til Libress, de er også behagelige. Lykke til med operasjonen Anonymkode: fd207...a61 Tusen takk for svar Gleder meg veldig til å få det overstått, og håper bare på at operasjonen blir vellykket denne gangen. Anonymkode: 206a8...c5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå