Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 Hvorfor i huleste må alle masker osv være så sinnssykt skumle? Og stygge? Og forjævlige? Hva skjedde med søte spøkelser osv? Anonymkode: b1923...617
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Alle masker er ikke det, du velger jo selv. Ingen av mine barn har skumle masker, det viktigste er jo å kle seg ut Anonymkode: 716b2...fac
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle masker er ikke det, du velger jo selv. Ingen av mine barn har skumle masker, det viktigste er jo å kle seg ut Anonymkode: 716b2...fac Jeg velger hva butikkene velger å selge? Det visste jeg ikke! Anonymkode: b1923...617
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #4 Skrevet 5. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg velger hva butikkene velger å selge? Det visste jeg ikke! Anonymkode: b1923...617 Nei, du velger hva du vil kjøpe! Sønnen min har spøkelseskostyme og datteren min helsekostyme, begge kjøpt i lekebutikken, ingen av dem er skumle Anonymkode: 716b2...fac
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #5 Skrevet 5. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei, du velger hva du vil kjøpe! Sønnen min har spøkelseskostyme og datteren min helsekostyme, begge kjøpt i lekebutikken, ingen av dem er skumle Anonymkode: 716b2...fac Men denne tråden handler ikke om hva man skal kjøpe, eller ikke! Anonymkode: b1923...617
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #6 Skrevet 5. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men denne tråden handler ikke om hva man skal kjøpe, eller ikke! Anonymkode: b1923...617 Okei, jeg trodde den handlet om at du ikke fant kostyme som ikke var skummelt jeg, ikke at du mener at når du ikke vil ha skummelt kostyme så skal heller ingen andre få kjøpe det... Anonymkode: 716b2...fac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå