Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg har en venninne som jeg har kjent 5 år nå. Vi kan skravle lenge sammen på tlf , møtes for en kaffe , dra på tur med ungene sammen . Ungene er ofte på besøk hos hverandre . I utgangspunktet har vi ett veldig godt vennskap , men allikevel er jeg små irritert på hun . Det er alltid jeg som tar initiativ , og akkurat det irriterer meg. Vet det neppe er store problemet, men allikevel føler jeg meg tilsidesatt i livet hennes. Hadde vært koselig med en melding i ny og ne med spørsmål om vi skulle finne på noe også . Flere som føler det alltid er de som må holde kontakten ? Anonymkode: 99028...54a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Ja, men det gidder jeg ikke i lengden. Dropper jeg dem bare Anonymkode: 45282...48d
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, men det gidder jeg ikke i lengden. Dropper jeg dem bare Anonymkode: 45282...48d Ja, jeg vurderer iallfall å prøve å ikke ta kontakt på en stund nå. For jeg merker jeg blir så oppgitt :/ Anonymkode: 99028...54a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå