Gå til innhold

Irritert på venninne...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som jeg har kjent 5 år nå. Vi kan skravle lenge sammen på tlf , møtes for en kaffe , dra på tur med ungene sammen . Ungene er ofte på besøk hos hverandre . I utgangspunktet har vi ett veldig godt vennskap , men allikevel er jeg små irritert på hun . Det er alltid jeg som tar initiativ , og akkurat det irriterer meg. Vet det neppe er store problemet, men allikevel føler jeg meg tilsidesatt i livet hennes. Hadde vært koselig med en melding i ny og ne med spørsmål om vi skulle finne på noe også . Flere som føler det alltid er de som må holde kontakten ? 

Anonymkode: 99028...54a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men det gidder jeg ikke i lengden. Dropper jeg dem bare 

Anonymkode: 45282...48d

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men det gidder jeg ikke i lengden. Dropper jeg dem bare 

Anonymkode: 45282...48d

Ja, jeg vurderer iallfall å prøve å ikke ta kontakt på en stund nå. For jeg merker jeg blir så oppgitt :/

Anonymkode: 99028...54a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...