Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg har vært borti mange barn som har vært langt i fra perfekte. Har du? Anonymkode: bde92...d2a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Ingen mennesker er perfekte, hverken voksne eller barn. Anonymkode: 6fc70...839
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 Perfekt finnes ikke. Anonymkode: ffcf5...d22
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 Mine barn er perfekte❤️ Anonymkode: 10efd...f0d
Gjest Marge Simpson Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 Aldri hørt om perfekte barn, nei
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #6 Skrevet 4. oktober 2017 Hva er galt med dere, egentlig? Anonymkode: 6d738...8d9
Mammaaaa? Skrevet 4. oktober 2017 #7 Skrevet 4. oktober 2017 Mine er i alle fall perfekte - for meg vel og merke. Hva andre mener bryr meg omtrent opp til ankelen. 😊
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #8 Skrevet 4. oktober 2017 Selvfølgelig er de ikke perfekte! Den ene er like hissig som mammaen og den andre er like distre som pappaen. Samt andre 'feil'. Anonymkode: 9a517...540
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #10 Skrevet 4. oktober 2017 Alle barn er helt perfekte ! Det finnes ikke et uperfekt barn. På skolen jeg jobber har vi alle typer barn fra han som har 2 voksne på seg hele tiden til han som ikke gjør så mye ut av seg. Men alle er 100% helt perfekte. ikke alltid oppførselen til alle er perfekt hele tiden men barnet er da helt perfekt for det. Anonymkode: 41725...648
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #11 Skrevet 4. oktober 2017 ....hi her Enig, ikke alle barn er perfekte. Henvisning til tråden om hun som stresset med om man kan se alt på ultralyd. Det kan man ikke. Og ikke alle barn er perfekte. Anonymkode: bde92...d2a
Yellow Brick Road Skrevet 4. oktober 2017 #12 Skrevet 4. oktober 2017 Nei, de ER ikke perfekte, ingen er. Og de som tror de er det eller som har foreldre som tror det er det, er kanskje de som er minst perfekte av alle, i alle fall er det veldig slitsomme.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #13 Skrevet 4. oktober 2017 Ingen barn er perfekte, men alle barn er fantastiske individer med noe å tilføre verden. Sånn. Anonymkode: 7ae25...87f
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #14 Skrevet 4. oktober 2017 For en dum tråd. Er du så kjip at du starter en tråd for at voksne skal snakke skitt om unger? ....for det virker sånn, siden vi alle vet at barn er mennesker, og at alle mennesker har ting ved seg enkelte andre mennesker synes er "uperfekt". Og ja. Noen er syke også. Anonymkode: 46daf...50c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #15 Skrevet 4. oktober 2017 Alle er perfekte, men hva vi mennesker definerer som perfekte varierer. Jeg har ett barn som mange har rygget når de har sett mer enn ansiktet noen ganger. Hun har en hudsykdom som gjør at hun ser ut som en kjøttkake noen ganger. Heldigvis har vi fått litt kontroll på dette nå, men hun får fortsatt rare blikk og det er få som tørr å spørre henne hva det er. Hun har finnet måten å bryte isen på nå: det smitter ikke sier hun og folk slapper av. Heldigvis dekkes nå det meste med vanlige klær, så det er ikke like synlig lengre. Hun er fortsatt helt perfekt, med noen skallevanker som vi alle har for å bære oss selv perfekte. Anonymkode: 85a11...8be
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #16 Skrevet 5. oktober 2017 Datteren min er ikke perfekt. Men jeg elsker henne inkludert alle hennes feil og mangler. At hun er distré og vimsete gjør henne, om mulig, bare enda mer sjarmerende. Egentlig er det våre "imperfections" som gjør oss unike, spesielle og interessante. Hvis alle var helt formet etter den firkantede perfektboksen, hadde det vært dørgende kjedelig! Anonymkode: 2b9a8...c86
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #17 Skrevet 5. oktober 2017 Nei. Ingen er perfekte, heldigvis. Jeg synes synd på barn som må leve opp til foreldres bilder om at de skal være perfekte. Vi trenger mangfoldet. Perfekthet er kjedelig. Det må en hel palett til for at vi skal sette pris på alt rundt oss. Tenke at vi uansett blir lite romslige og rause hvis perfekt er det ultimate målet. Anonymkode: 534d3...639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå