Gå til innhold

Super god vinterdress ??


Anbefalte innlegg

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du sett hvor tynn Reima vinterdressen er?

Vi bor i Bergen å Didrikson er en helt klar favoritt her! :)

Anonymkode: 674b2...46f

Den er da ikke tynn! Har kjøpt to stk til to barn, og de er tykke og fine :)

Anonymkode: 4c0f4...d77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isbjørn eller Bergans. Dette er lette faktiske dresser med knall passform. Dessuten er de så vanntette at du ikke trenger regntøy. De pustet også skikkelig så ungen blir ikke klam og svett. De koster litt, men disse dressene har så god kvalitet at de kan arves og du får også litt for de om du selger den😁

Skrevet

Sikkert knall passform til noen barn.  Til de litt kraftige,  kompakte ungene, spesielt de yngste,  er den håpløs. Jobber med de yngste i barnehagen og har hatt flere barn som disse dressene overhodet ikke funker for. 

Hvilken dress som funker best for nettopp ditt barn, må du nesten finne ut av ved å prøve dressen på. Det er mange merker som holder høy standard 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...