Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #26 Skrevet 6. oktober 2017 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du sett hvor tynn Reima vinterdressen er? Vi bor i Bergen å Didrikson er en helt klar favoritt her! Anonymkode: 674b2...46f Den er da ikke tynn! Har kjøpt to stk til to barn, og de er tykke og fine Anonymkode: 4c0f4...d77
3 i april Skrevet 6. oktober 2017 #27 Skrevet 6. oktober 2017 Isbjørn eller Bergans. Dette er lette faktiske dresser med knall passform. Dessuten er de så vanntette at du ikke trenger regntøy. De pustet også skikkelig så ungen blir ikke klam og svett. De koster litt, men disse dressene har så god kvalitet at de kan arves og du får også litt for de om du selger den😁
EnDansPåRoser Skrevet 6. oktober 2017 #28 Skrevet 6. oktober 2017 Sikkert knall passform til noen barn. Til de litt kraftige, kompakte ungene, spesielt de yngste, er den håpløs. Jobber med de yngste i barnehagen og har hatt flere barn som disse dressene overhodet ikke funker for. Hvilken dress som funker best for nettopp ditt barn, må du nesten finne ut av ved å prøve dressen på. Det er mange merker som holder høy standard 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå