Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Dere som har vært sammen i noen år, ikke er i begynnelsen av 20 årene, ikke lenger er nyforelsket og konstant kåte, men lever i et vanlig stabilt forhold med mann, barn og fast jobb: Har dere "kjappiser"? Hvem tar initiativ til det? Rekker du da å bli våt? Vi har bare hatt det 2-3 ganger de siste kanskje 5 årene. På kjøkkenbenken da vi skulle lage kveldsmat og mannen plutselig tok initiativ, og et par ganger på vaskerommet og badet. Men nå er det lenge siden, og begynner å ane at det kan ha vært for siste gang. Og der gjør meg litt trist. Den spontaniten og iveren over å bare måtte ha hverandre der og da, det er noe fint og ekstra deilig med det. Jeg har de siste månedene hintet litt frempå og tatt noen vage initiativ et par ganger når vi har vært på kjøkkenet, men han har ikke tatt det noe videre og virket litt uinteressert. Jeg er ikke typen til å kaste meg over han, men kan gjerne flørte og spille opp til at han skal kaste seg over meg, men nå skjer det ikke. Enten har han mistet den tenningen på meg som er nødvendig for den typen sex, eller så er det kanskje bare naturlig at kjappiser på et tidspunkt faller helt ut av de fleste forhold? Anonymkode: bf0f2...6af
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Vi har vært sammen i 20 år og er over 40 begge to. Tar oss en kjappis av og til. Jeg er ikke så superinteressert fordi jeg bruker lang tid på å komme og derfor ikke kommer når vi har kjappis. Men jeg liker variasjon og er derfor alltid med når mannen tar initiativ. Ser ingen grunn til at vi skal slutte med det. Gjør det kanskje én gang i måneden, ofte i dusjen. Anonymkode: bc618...7d1
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 Vi nærmer oss 40 årene, og har kjappis i ny og ned (Forutenom vanlig sex). Digger spontaniteten og det røffe over en kjappis Anonymkode: 242b3...1dd
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 Ofte! Har små nysgjerrige barn som sover dårlig.. sist var på kjøkkengulvet i går kveld;-) liker kjappis aller best Anonymkode: 19e18...b23
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 At du ikke er typen til å kaste deg over ham, betyr det at du ikke skal behøve å vise mannen din klart og tydelig at du vil ha ham, og det akkurat nå? Jeg setter pris på at mannen viser meg spontant at han vil ha meg NÅ, og jeg tar det som en selvfølge at det betyr mye for ham når jeg viser at jeg må ha ham NÅ også. Blir for dumt å skulle hinte og legge til rette for at han skal sweep me of my feet... Anonymkode: 0c287...990
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #6 Skrevet 5. oktober 2017 Ja, med tenåringer i hus blir det en del kjappiser 😄 En i uken kanskje i snitt. Vi har vært sammen i 25 år. Anonymkode: 4d7ab...aab
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #7 Skrevet 5. oktober 2017 Vi har vært sammen i 17 år, og vi tar en kjappis av og til, men ikke slik som du beskriver. Det blir mest fordi mannen gjerne vil ha sex og jeg ikke er så gira på noen lang seanse. Kroppen min bruker veldig lang tid på å reagere, så da bruker vi glidemiddel. Anonymkode: 929b9...ff2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå