Gå til innhold

Kjønn på ultralyd


Bearplace

Anbefalte innlegg

 
Noen som har fått beskjed på oul at det er 80-90% prosent sjans for jente men likevel født gutt? Mini i magen lå med bena i kors og navlesnoren i veien, så var vanskelig for legen å få ordentlige bilder, men sa de ikke så noen tapp men det de så kunne være baller men mest sannsynlig kjønnslepper. Hun hadde ikke tatt feil før og kunne ikke fatte det kunne
Være gutt. Men klarer ikke slå meg til ro! Er det noen som har fått gutt likevel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en ny UL hvis du er usikker.

Hvis ikke får det fortsette å bli et mysterie frem til fødsel. Ikke så dumt med en overraskelse da heller😉

Vi viste ikke kjønn forrige gang, og det var veldig spennende. 

Det å ikke vite kjønn legger en demper på kjøpetrangen også🤑

Anonymkode: b6416...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal kun kjøpe vogn og seng og det skal være nøytralt uansett. Har gutt fra før og har to tantebarn vi arver fra om det blir jente. Så er ikke sånn sett noe stress. Men jeg har et skikkelig crappy svangerskap og på vei inn i en depresjon så hadde trengt noe å ha fokus på ;) har allerede hatt tre ul dette svangerskapet på ca 4000,- så har ikke helt lommebok til en til.. men mulig jeg må ha en om noen uker, for humøret sin del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig jente ble sagt til oss på to ultralyder (av to forskjellige leger), og ut kom ei jente ☺️

Anonymkode: 841dc...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...