Gå til innhold

Hvordan slette kontoen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan jeg kan slette kontoen min. Fikk utrolig mye hat for hva vi skal kalle barnet i magen og vil ikke være en del av et sånt miljø som dette, når jeg blir såret av damer som ikke har nettvett. 

Ble også skrevet stygt om meg som person og sykdommen jeg har + frekke kommentarer om dysleksien min. 

Ønsker å fjerne både innleggene og kontoen min fra dette forumet. Hvordan?

Anonymkode: 72a8e...826

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymkode: cd48d...5c4

Skrevet

Ikke gi opp pga noen sure svar, du har og fått mange fine svar og tips om jentenavn. Men temperaturen kan bli høy her inne, så man kan ikke ta til seg alt det fremmede på nett sier

Anonymkode: 2ff84...edd

Skrevet

Aiai, så hårsår! 

Anonymkode: 8668e...fde

Skrevet

Hi, du vil dessverre alltid møte folk som ikke har nettvett på slike forum, dette forumet er ikke spesielt i så måte. Jeg leste tråden din, og jeg ser ikke noe som kan betegnes som "hat" (hvis det var din tråd jeg leste). Noen krasse tilbakemeldinger, ja, men ikke "hat".

Du får ikke slettet innleggene du har skrevet her inn. Har du akkurat skrevet innlegg med nicknavn kan du slette innholdet i det innlegget innen en viss tidsfrist, dvs. du kan endre det, men kan da velge å slette det du skriver. Da vil brukernavnet ditt stå som et svar, men uten innhold i svaret. Hvis noen før du rekker å slette noe svarer så får du ikke endret det som er koblet til deres svar på det du skrev der.

Jeg tenker at du nå er ekstra hårsår pga. hormoner. Ja, det er en del som er unødvendig krasse her inne, men de fleste er faktisk hyggelige. Du velger selv om du vil fokusere mest på den ene gruppen eller den andre. Men om du tar slike svar for mye innover deg kan det være lurt å ta en pause her inne uansett.

Jeg tror årsaken til at du fikk så mange krasse svar i den andre tråden var at innleggene dine var fulle av skrivefeil og at mange synes det er merkelig å velge navn med vanskelig skrivemåte når man selv sliter med språket, for det virker da logisk at selv om du selvfølgelig vet hvordan navnet du har valgt skal staves, så vil flertallet andre slite veldig med å stave de navnene, selv uten dysleksi.

Som et veldig generelt råd (ikke kritikk) anbefaler jeg deg å bruke stavekontroll og lese over det du skriver, da slipper du så mye feil som det var i den andre tråden (det var mest særskrivingsfeil, at du delte i to ord som skal skrives sammen i ett). I denne tråden har du jo ingen feil :)  Jeg skriver ikke dette for å være ekkel, men fordi masse skrivefeil gir et inntrykk du helt tydelig ikke ønsker å gi andre, og du dessverre risikerer at fokuset ikke blir der du ønsker det skal være. Og også fordi jeg tenker det er viktig at du fokuserer på å skrive korrekt nå som du skal bli mamma, da kan du hjelpe barnet ditt bedre i norskfaget når den dagen begynner også. Stavekontroll på mobil er ofte altfor dårlig, så der er det bedre å bruke pc. Kjenner flere som har dysleksi som har gått bevisst inn for å jobbe videre med språket som voksen, bl.a. ha en ordbok tilgjengelig når de skriver for å slå opp ord de sliter med. De har hatt god effekt av det, og det har de også fått god nytte av når barna begynte på skolen. Ene har også barn med dysleksi, og der har de laget gode rutiner sammen for å hjelpe barnet.

Mange her inne har et hardt førstemøte med forumet, du fikk dessverre et slikt møte. Men det betyr ikke at du ikke kan ha nytte av forumet fremover. Usakligheter og ting som er skrevet bare for å såre kan du rapportere, da vil du være med på å forbedre forumet.

Lykke til med resten av graviditeten og navnevalget :)

Anonymkode: f89a7...580

Skrevet

Leste også tråden din ( tror jeg skjønte hvem det var ) leser heller ikke noe hat der ? Du spør om hva man synes om navnene , og skal være enig at enkelte gjerne kunne skrevet litt mer .. tja.. vennlig, men de svarer også sin ærlige mening av hva de synes om navnene . Hvis noen sier til meg , hva synes du om Ronny.  Da tenker jeg på gatas skrekk og en gutt som ikke hører. Betyr ikke at jeg har lagt den andre personen for hat for det. Noen vil alltid være uenig med deg , noen vil alltid ha andre meninger, sånn er det dessverre. 

Anonymkode: f715b...280

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...