Gå til innhold

Ta fri fra jobb pga foreldremøte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn's foreldremøte faller på en dag min mann jobber seint ( han har skift ordning.) Han kan heller ikke starte tidligere pga 11timers hvile før oppstart.

Vi har en liten på 4mnd som har periodevis misnøye og da spesielt på kveldstid, så å ta med meg han når det itilegg er 4km unna og vi må ta buss ser jeg som lite aktuelt. 

Samtidig så burde vi få med oss foreldremøte pga det er ny skole ( første foreldremøte på ungdomskolen.) 

Så, hva ville du gjort ? Tatt fri fra jobb eller spurt høflig om referat fra foreldremøte? 

Anonymkode: ad956...32c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatt med ungen og latt det stå til 

Anonymkode: ec6ac...6bb

Skrevet

Hvis eldste går på unge.skolen ville jeg bedt han eller hun være barnevakt mens jeg var på foreldremøtet.

Anonymkode: 14af1...dcd

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis eldste går på unge.skolen ville jeg bedt han eller hun være barnevakt mens jeg var på foreldremøtet.

Anonymkode: 14af1...dcd

Dette! Uten tvil

Anonymkode: 4fc8c...7ff

Skrevet

Å la min 13år sønn være alene 3 timer med vår 4mnd sønn som må trøstes , bæres , bysses og blir ammet på kvelden der det tar både meg og min mann 1 time å komme oss hjem med buss er lite aktuelt.

HI

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å la min 13år sønn være alene 3 timer med vår 4mnd sønn som må trøstes , bæres , bysses og blir ammet på kvelden der det tar både meg og min mann 1 time å komme oss hjem med buss er lite aktuelt.

HI

Eller ta med 13-åringen også den timen det tar å ta buss. Så triller han lillebroren mens du er inne på møtet. Kan sende deg en mld hvis det skjærer seg helt, så du kan gå ut og amme lillebror. 

Skrevet

Bedt om referat. Lett. Da får du oppsummert det viktigste , og slipper å høre på fjaset fra de som "bare" lurer på all verden så møtet drøyer... ;) 

Anonymkode: 30830...093

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI

Bedre prevensjon enn det får du ikke. Husk de debuterer tidligere og tidligere 😁

Anonymkode: 94b12...082

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bedre prevensjon enn det får du ikke. Husk de debuterer tidligere og tidligere 😁

Anonymkode: 94b12...082

😂

Anonymkode: 4fc8c...7ff

Skrevet

Hadde blitt hjemme og bedt om referat. Men hadde nok sendt en mail til lærer og gitt beskjed slik at læreren vet at det ikke er på grunn av mangel på engasjement.

Anonymkode: 62d02...01f

Skrevet

Ta med deg begge barna, som nevnt over. La han trille tur imens. Du kan vel pumpe, så kan bror gi flaske ? 

Anonymkode: aa4f3...c29

Skrevet

Iiiik hadde det beste forslaget, det er måten å gjøre det på, Hi. Da følger dere opp, dere viser tenåringen at dere må finne løsninger på slike problemer, og du ansvarliggjør tenåringen, både når det kommer til egen skolegang og familien.

Anonymkode: bee27...772

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...