Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Hva bruker dere om vinteren da? Hva skal jeg kle henne i i barnehagen? Anonymkode: be163...86d
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Bambus? Sportsundertøy? Kan hun ikke bruke ull med f eks bomull på innsiden? Skjønt, mister jo litt av effekten, spesielt om hun bli våt. Anonymkode: c59bb...d90
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 Det viktigste er en god dress som er vindtett, vanntett og puster, da blir de ikke kalde under Vi har noe superundertøy (teknisk) og nor bambus til de dagene vi er ute hele dagen (fjellturer o.l), men i barnehagen har det alltid holdt med bomull. Har unger som elsker å være ute, som aldri han frøset Anonymkode: abbd7...fac
tante grusom master of law Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 Min eldste tåler ikke ull, og har kun brukt bomull med fleece og godt vintertøy. Han har aldri vært kald eller vår og er nå 11 år.Vi bruker ull på lillebror, men merker ærlig talt ingen forskjell.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 Vi bruker en del bambus og sportsundertøy. Også er det lag med fleece og andre klær. Vår kan ha på ullsokker, da. Også klarer han å ha på ullgenser utenpå de andre klærne uten at han reagerer. Anonymkode: 5b484...709
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #6 Skrevet 4. oktober 2017 Du trenger ikke ull! Finns mange flotte syntetiske alternativer. Om ungen tåler ull så lenge ulla ikke er innerste mot huden, kan barnet ha bomull innerste og ha på longs og tjukkgenser i ull over når det er veldig kaldt. Jeg har brukt minimalt med ull på mine, men bor et sted der vinteren er lang og kald. Anonymkode: ee55a...c3b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #7 Skrevet 4. oktober 2017 Minsten min tåler dårlig ull innerst mot kroppen, så bruker superundertøy/bambus og har ull eller fleece utenpå der Anonymkode: 24ff1...92c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #8 Skrevet 4. oktober 2017 VANLIGE KLÆR... herlighet... som om ull er en skikkelig nødvendighet hahahah. Folk overlevde før i tida også assa! Anonymkode: 5415b...4c6
Superdolly Skrevet 4. oktober 2017 #9 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg har et barn som aldri har orket ull, hverken innerst eller utenpå de innerste klærne. Barnet har ikke atopisk eksem, men synes ull er ubehagelig og klør. Vi har brukt superundertøy og fleece.. Til stor irritasjon for de barnehageansatte, som har tatt opp dette på hvert foreldremøte og foreldresamtale. Også åpent foran alle foreldrene på ordinære foreldremøter. Og jeg har hver gang forklart at mitt barn ikke orker ull, men holder seg god og varm med superundertøy og fleece.
Yellow Brick Road Skrevet 4. oktober 2017 #10 Skrevet 4. oktober 2017 Verden er full av folk som bor i kalde områder uten å bruke ull, så det er ikke noe problem. Bomull, fleece, varme nok ytterklær.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #11 Skrevet 4. oktober 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: VANLIGE KLÆR... herlighet... som om ull er en skikkelig nødvendighet hahahah. Folk overlevde før i tida også assa! Anonymkode: 5415b...4c6 Før i tida var det vel ull de hadde Anonymkode: fa5bb...a1d
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #12 Skrevet 4. oktober 2017 Vi brukte bambus og superundertøy Anonymkode: d437c...cf7
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #13 Skrevet 4. oktober 2017 Man må jo ikke bruke ull. Min eldste har aldri brukt ull og har ikke vært noe mer kald enn de to som har brukt ull. Jeg brukte ikke ull da jeg var liten, men kan ikke huske jeg frøs. Var ikke akkurat så vanntette dresser heller den gangen. Anonymkode: 15c23...292
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #14 Skrevet 4. oktober 2017 Bambus innerst og så fleece utenpå der igjen. Anonymkode: e1d5b...c3d
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #15 Skrevet 4. oktober 2017 Hahaha er du seriøs? Nei man overlever nok ikke uten ull 😂🤣 Anonymkode: 22b06...36f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå