Gå til innhold

Hvordan er det med frakt på wish?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke stort. De har mye som er gratis og, som du bare betaler sånn 18 kr i frakt for

det kommer opp hvor mye som er frakt når du legger ting i handlekurven

Anonymkode: e6e45...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det blir ikke toll og sånt? 

 

Anonymkode: a89a6...c39

Ikke hvis du holder deg under 350 kr. Men det er frakt PR vare siden det er forskjellige leverandører 

Anonymkode: e6e45...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk :) 

under 350kr med frakt da?

Anonymkode: a89a6...c39

Japp!

Anonymkode: e6e45...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er frakt pr. ting du handler da alt sendes hver for seg. Frakten varierer også fra ting til ting og du finner den nesten nederst inne på hvert produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på samme varen på e-bay. Ender opp med billigere da det som regel er fri frakt😊 

Anonymkode: 8b239...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal mye til å få Toll,for da må du kjøpe 1 ting som blir dyrere enn 350kr tror rett å slett st jeg ikke hadde kjøpt noe så dyrt på wish.handlet mye der,aldri store summer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men når jeg f eks trykker inn fire ulike varer på wish og det kommer over 400kr. Vil det da si at varene blir sendt hver for seg og at det ikke er summen i kassen som teller?

 

Anonymkode: a89a6...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

men når jeg f eks trykker inn fire ulike varer på wish og det kommer over 400kr. Vil det da si at varene blir sendt hver for seg og at det ikke er summen i kassen som teller?

 

Anonymkode: a89a6...c39

De sendes hver for seg, men den totale prisen nederst er inkludert alle fraktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det blir vel ikke brukt privat budfirma som leverer på døra? 

Ups, DHL og lignende? Da kommer et dyrt gebyr i posten etter noen uker... Brent meg på det før fra LightInTheBox og Eurotoys (leste vel ikke alt godt nok...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her lukte jeg trøbbel.

Jeg har bestilt en rekke ting der de siste dagene. Til julekalender og sånn. Bare én bestilling ble over 350 men da får jeg vel toll på den, også kommer gebyrer til fraktselskaper i tillegg?

Erfaringer med Wish generelt? Er det bare lureri?

Anonymkode: c23e7...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet en del på wish. Man får oppgitt når varene er forventet, og hittil har jeg fått alt før oppgitt tid. 

Har bare god erfaring. Alle pakkene har jeg fått rett i postkassa, har bare vært små ting.

Anonymkode: e8ca9...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har betalt med faktura i etterkant, og har da ventet med åbetsle til jeg har fått varene. Og prisen er den du får oppgitt når du har lagt varen i handlekurven. Diakoner frakten opp. Er veldig lav pris for frakt med tanke på at det sendes fra Kina. Koster jo mer å sende pakke i Norge. 

Anonymkode: e8ca9...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har handlet en del på wish. Man får oppgitt når varene er forventet, og hittil har jeg fått alt før oppgitt tid. 

Har bare god erfaring. Alle pakkene har jeg fått rett i postkassa, har bare vært små ting.

Anonymkode: e8ca9...8fd

 

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har handlet en del på wish. Man får oppgitt når varene er forventet, og hittil har jeg fått alt før oppgitt tid. 

Har bare god erfaring. Alle pakkene har jeg fått rett i postkassa, har bare vært små ting.

Anonymkode: e8ca9...8fd

Har du da bestillinger som koster mer, men som deles opp? og har du fått regninger i ettertid? Er varene av ordinær kvalitet?

Anonymkode: c23e7...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Har du da bestillinger som koster mer, men som deles opp? og har du fått regninger i ettertid? Er varene av ordinær kvalitet?

Anonymkode: c23e7...061

Du kan velge å få regning. Den kommer på epost med ganske lang betalingsfrist. Jeg har ventet med å betale til varene har kommet, og det har vært før betalingsfristen går ut.

Har ikke bestilt for over 350 totalt. Hvis det er flere varer, kan du jo bare dele det opp i flere bestillinger, så ikke alt er på samme bestilling. 

Hørte akkurat om en annen som hadde bestilt flere kjoler derfra, hvor rn kjole var kjempefin og en annen var noe ræl. Dette er billigvarer fra Kina. Du kan risikere at alt ikke ser like bra ut som på bildet. Jeg har hittil vært fornøyd, men har bare bestilt smågater som julepynt, mobildeksler, spinnere, en sekk etc. 

Anonymkode: e8ca9...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere ganger hatt bestillinger inne på wish på over 1000 kr. Så lenge du bestiller flere forskjellige ting fra som sendes separat kommer det ikke toll i tillegg. Da må du i så fall kjøpe varer fra en leverandør for mer en 350 kr inkl frakt. Mine ordre har vært mye billig fra mange leverandører, og da blir det ikke noe ekstra.

Disse pakkene blir levert med vanlig post, så man får ikke overraskende regninger fra fraktselskaper i etterkant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor handler dere der nå dere får det samme produktene og enda mer på Ali express med gratis frakt?

Anonymkode: 5a78c...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...