Gå til innhold

Moose knuckle jakke 🌹

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren ønsker seg ei slik jakke, men fy flate for en pris i butikken😱 jeg vurderer og kjøpe på finn.no☺️

Men det er jo forsatt dyrt, og er det risikabelt og kjøpe ei jakke på finn til 3000,- ? Har jeg noe gatanti at den er ekte? Hvordan ville du gjort det? 

Anonymkode: 2d434...9e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Risikabelt er en ting. Idiotisk er en annen. 

Men hvis dette er jakker som koster så mye så bør det vel følge med sertifikat på de?

Anonymkode: 7c981...575

Skrevet

Aldri i verden om jeg kjøper en så dyr jakke til jenta mi. Ved å føye seg etter hennes krav, viser du bare at hun bestemmer. Det vil også bidra til press på andre foreldre og barn. 

Nei. Jakker til flere tusen kroner kommer ikke inn i mitt hjem så lenge jeg bestemmer. Da får hun i så fall tjene sine egne penger, men innen den tid har vi nok oppdratt henne godt nok til ikke å la seg diktere av de rundt seg.

Anonymkode: 75d8c...224

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aldri i verden om jeg kjøper en så dyr jakke til jenta mi. Ved å føye seg etter hennes krav, viser du bare at hun bestemmer. Det vil også bidra til press på andre foreldre og barn. 

Nei. Jakker til flere tusen kroner kommer ikke inn i mitt hjem så lenge jeg bestemmer. Da får hun i så fall tjene sine egne penger, men innen den tid har vi nok oppdratt henne godt nok til ikke å la seg diktere av de rundt seg.

Anonymkode: 75d8c...224

:fnise:

Anonymkode: 2d434...9e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...