Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis mannen din forteller en episode fra før din tid.

Ei venninne av han spør han om sex, men han vil ikke. Så er han på nashspiell og denne jenta har sex rett foran han med en venn.

Dette er forsatt en venninne av han. Hadde du reagert? Sagt noe? 

Anonymkode: e497d...085

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags fester det folk er på, hvor folk har sex foran andre? Det er det andre innlegget i kveld med fest hvor folk har sex foran andre. Er det vanlig, lever jeg under en stein som aldri har opplevd det???

Anonymkode: 17cf3...669

Skrevet

Hi her. Aldri opplevd jeg heller. Men dette var visst en liten leilighet og de måtte vel bare.

Men uansett jeg synes ikke det er koselig å tenke på.

Skrevet

Hadde reagert med latter 😂 fortid er fortid, og mannen din sa nei da, og sikkert nei nå også. 🤣

Anonymkode: 1a180...bc3

Skrevet

Eh...ja. Hadde ihvertfall spurt om han savner dette. spm 2: Hvorfor nevner han dette til deg? Hadde nok bedt ham ryke og reise men tenker at det er rom for diskusjon.......

Anonymkode: a22c7...2e6

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde reagert med latter 😂 fortid er fortid, og mannen din sa nei da, og sikkert nei nå også. 🤣

Anonymkode: 1a180...bc3

Ja fortid er fortid. Og jeg har ikke sagt annet enn at jeg ikke synes det var koselig å høre.

Han er flink til å fortelle meg litt for mye.

Skrevet

Denne venninna har prøvd seg mange ganger. Spurt han rett ut hvorfor han ikke vil. Har skjønt det nå, men jeg synes ikke det er godt å tenke på da de møtes enda.

Syns hele denne gamle venne/ venninnegjengen hans er ett eneste kaos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...