Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg har ikke datet på lang tid. Siste mnd har jeg møtt på en mann tilfeldig på kjøpesenter, fotball kamp ( begge har barn som spiller men ikke samme lag) vi har fått øye kontakt og hatt den lenge. Og smilet har kommet hos begge. Hver eneste gang vi har møttes har jeg har hatt barn med meg så har ikke tatt meg i å gå bort, han har også sett at jeg har barn der. Han har virket som har villet komme bort men at jeg hadde barn der stoppet det. Jeg kjenner jeg er nysgjerrig og lurer på hva dette er. Men er dette flørting? Anonymkode: 766bd...3b3
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 Vi har truffet på hverandre ca 5-6 ganger om det har noe å si. Anonymkode: 766bd...3b3
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 Dytter litt. Anonymkode: 766bd...3b3
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 Ville ikke kalt det flørting. Jeg smiler og har øyekontakt med flere av fedrene (og mødrene) i klassen til barna mine, og jeg er lykkelig gift. Jeg ser på meg selv som blid og hyggelig, og flørter absolutt ikke. Anonymkode: b599e...526
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 Kanskje han eeeeegentlig er en spaner fra PST!?! ;-) Anonymkode: 68c1c...156
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #6 Skrevet 4. oktober 2017 Det er jo vanskelig å si, men du taper jo ingenting på å hilse på han neste gang dere treffes. Så ser du hvordan han reagerer da Anonymkode: 85337...f0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå