Elizabeth84 Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Heisann, Jeg er en jente på 33 år har allti vært gla i å jobbe og trene , men så fikk jeg en nyresykdom som gjorde at at vips alt ble tatt fra meg. Jeg elsket å være aktiv og være med venner og ikke minst elsket jeg å jobbe. Jeg hadde blitt så gla om det hadde vært noen internett/tlf jobber jeg kunne gjort hjemmefra. Hadde sittet veldig stor pris på om det er noen som har noen råd eller kunne hjulpet meg? Per i dag går jeg på arbeisavklaringspenger og må gå ca 1 år til på det før jeg blir 100% uføretrygdet. Håper mange har gode råd og som kanskje kunne hjulpet meg ☺
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 Hvilken utdanning og erfaring har du? Anonymkode: a7a06...93a
Elizabeth84 Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2017 Har tidligere jobbet som: - Kundebehandler - Sekretær - Sentralbordoperatør - Kontormedarbeider - Telefonselger Jobbet innen flere yrker også , men det er ingen av de jeg kan jobbe hjemmrfra med.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 Hva er det ved sykdommen som gjør at du kan jobbe hjemmefra og ikke på et kontor? Anonymkode: 052f4...146
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 Hvorfor må du gå på aap et år til om det allerede er klart at du må uføretrygdes? Det spiller ingen rolle om du er ufør da, det er ikke noe problem å jobbe ved siden av uføretrygd. Du kan jobbe og tjene opp til en viss sum uten at det påvirker trygden, tjener du over den summen får du litt fratrekk i trygden. Jeg ville fått den uføretrygden i boks først, også prøvd å finne noe du kan jobbe med. Jeg kjenner flere uføre som jobber litt, en skriver bøker, en strikker på oppdrag. Anonymkode: 1fa82...845
SAKE Skrevet 8. januar 2018 #6 Skrevet 8. januar 2018 Jeg er i samme situasjon, andre året på aap, og økonomien har vært et mareritt for å si det mildt. Jeg har heldigvis klart å finne en jobb som kan gjøres hjemmmefra og kombineres med helseproblemene mine. Du må gjerne sende meg en PM dersom du ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå