Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Er det mange der ute som har sinnasnekkerkjem eller rotehus hjem ? Så ille at det egner seg på TV ? Anonymkode: 8830b...dcf
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg kjenner ingen som har det. Så jeg tenker det ikke kan være såååå mange. Anonymkode: ef419...e60
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #3 Skrevet 3. oktober 2017 Pappa kunne godt vært med på sinnasnekkeren. Jobber i hjemmesykepleien og har sett maaaaange hjem som kunne vært med på sånne programmer Anonymkode: 078e7...590
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg skulle gjerne hatt sinnasnekkeren her, men tror ikke det ser ille nok ut her. Og hovedgrunnen er en stor mur ute, som har startet å bevege seg, altså den må byttes, men det er dyrt. Kunne gjerne tatt badet mitt og, men badet kan jeg jo fint bruke, og det er ikke farlig og bruke. Anonymkode: b984a...29a
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #5 Skrevet 3. oktober 2017 Vi har et helt hjem 😅 men det er rotete 😭 med 2 små barn og jeg som har flere kroniske lidelser,er det ikke bare bare. Jeg blir ofte fortvila, men prøver å tenke at det blir lettere når minsten bikker 2 år. Vi klarer å ta en sjau i ny og ned, men det er for slitsomt for meg nå. Hvis jeg må hvile, tar jo mannen av seg barna, og da orker ikke han rydde. Mange ganger jeg blir utslitt bare å dusje og vaske opp. Da sparer jeg den lille energien til å leke og ordne med barna etter barnehagen 😊 Anonymkode: 57ce5...d3f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #6 Skrevet 3. oktober 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjenner ingen som har det. Så jeg tenker det ikke kan være såååå mange. Anonymkode: ef419...e60 Jeg kjenner ingen, eller jeg vet om to som har vært med på luksusfellen forresten. Jeg tror det er mange som sliter. Anonymkode: 57ce5...d3f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #7 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg kjenner flere, men de er ikke helt der egentlig. Det ene paret er det alltid mye inne og ute, det ser ofte ut som mange av stedene sinnasnakkeren er. Men de får gjort ting og rotet endrer seg. Ett strøkent hus blir det ikke med fire som helst ikke skal kaste noe, men de jobber seg igjennomting. En annen familie begynner på ting og blir aldri helt ferdig. Huset ser greit nok ut helt til du begynner å se etter. Jeg klør i fingrene etter å sette på lista som ligger klar på gulvet osv. Nå har de fått 3barn på kort tid og de har fått pusset opp det meste av huset samtidig. De kommer seg igjennom, de mangler bare de siste tingene for at det ser helt ferdig ut. Begge disse familiene har ett rent hjem, så når de kan ha det rent unner rotet er det ikke så ille og det betyr også at de ikke har stoppet opp. Huset jeg bor i noen dager til kunne nesten blitt med på sinnasnekkeren det også. Jeg sa opp jobben som hushjelp dagen det ble slutt. Huset har forfalt ekstremt på den korte tiden. Helt utrolig hva han gjør og ikke gjør. Kan bli artig når overtagelsen av huset kommer, jeg er glad det ikke står på meg. Så det er nå jeg har funnet ut hvor mye jeg egentlig har gjort hver dag og hvor mye jeg egentlig har holdt ting vedlike uten å tenke over det. Borte på ferie noen uker og varmekabler på gulv var ødelagt bla. Hvordan det var mulig burde være ett under, men en knekt flis og brist på vannledningen har ordnet det. Så jodda, glad jeg straks skal inn i nyoppusset leiliget. Og kun med unger som rydder og vasker etter seg. Leddgikten min har blitt så mye bedre etter jeg sa opp hushjelp. Anonymkode: 4b64a...438
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #8 Skrevet 4. oktober 2017 Vi er uferdige. Det tar lang tid. Mannen må gjøre det, slik at vi ikke havner i luksusfellen Anonymkode: b4781...a4a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #9 Skrevet 4. oktober 2017 Ja, gårdsplassen og uthus ser ikke ut. Ellers begynner det meste bli på stell. Men, det har ikke alltid sett slik ut! Det er utrolig tidkrevende og belastende på alle måter og renovere hus man bor i! Anonymkode: 030f3...887
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #10 Skrevet 4. oktober 2017 Vi har det litt sånn. Har hatt det i maaaange år, noen perioder verre enn andre. Nå har vi en full etasje med stue, kjøkken, soverom og bad som er nytt og ferdig. Går man ned i kjelleren derimot.... Men det er som han godeste sinnasnekkeren sier, først må man rydde! det nytter ikke å jobbe midt i kaos. Så nå har vi endelig tatt tak igjen. Anonymkode: 0705e...e7b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #11 Skrevet 4. oktober 2017 Får så vondt av mange av disse ! Så på den svenske versjonen i går og ble helt på gråten. Men skjønner ikke hvorfor noen ikke bare gir opp og kjøper seg et lite rekkehus som er i orden. Men ikke sikkert det er mulig alltid. Skulle ønske jeg kunne hjelpe de som har det som verst . Men har vel nok med eget rot . Kjenner bare at det kanskje ikke er så ille er likevel😬 Anonymkode: 8830b...dcf
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #12 Skrevet 4. oktober 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har et helt hjem 😅 men det er rotete 😭 med 2 små barn og jeg som har flere kroniske lidelser,er det ikke bare bare. Jeg blir ofte fortvila, men prøver å tenke at det blir lettere når minsten bikker 2 år. Vi klarer å ta en sjau i ny og ned, men det er for slitsomt for meg nå. Hvis jeg må hvile, tar jo mannen av seg barna, og da orker ikke han rydde. Mange ganger jeg blir utslitt bare å dusje og vaske opp. Da sparer jeg den lille energien til å leke og ordne med barna etter barnehagen 😊 Anonymkode: 57ce5...d3f Hæ?? Altså, at du som er syk er sliten og ikke orker forstår jeg, men mannen orker ikke rydde når han må ta barna? Virkelig? Er han ikke frisk!? Anonymkode: 1bf80...2df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå