Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Har bare vært en episode da, men ble ikke overbegeistret... Anonymkode: 1e3f5...958
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er et oppussingsprogram, det er jo ikke det reklamen for programmet sier at det er. Så jeg synes det er nok et kjedelig uinteressant oppussingsprogram Anonymkode: 58ba9...38c
Norlevo Skrevet 3. oktober 2017 #3 Skrevet 3. oktober 2017 Merkelig program! Kaste rubbel og bit liksom? Trodde det var vanlig å legge i div hauger typ gi bort, selge, kaste og spare? Blei ikke inspirert. Bare syntes synd på den stakkars dama som burde fått bærehjelp ut i containeren i det minste.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 6 minutter siden, Norlevo skrev: Merkelig program! Kaste rubbel og bit liksom? Trodde det var vanlig å legge i div hauger typ gi bort, selge, kaste og spare? Blei ikke inspirert. Bare syntes synd på den stakkars dama som burde fått bærehjelp ut i containeren i det minste. Enig, teit at alt mulig er søppel Anonymkode: 58ba9...38c
KellyTaylor Skrevet 3. oktober 2017 #5 Skrevet 3. oktober 2017 Trodde også at man skulle selge, gi bort, kaste og spare på det man har. Helt tullete å kaste absolutt alt.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #6 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg kom midt i episoden, så skjønte at dama hadde vært syk, men ikke med hva? Anonymkode: bf0b7...842
Norlevo Skrevet 3. oktober 2017 #7 Skrevet 3. oktober 2017 (endret) 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kom midt i episoden, så skjønte at dama hadde vært syk, men ikke med hva? Anonymkode: bf0b7...842 Hun hadde vært syk i 10 år med ME. Liggi på mørkt rom mye av tiden. Men var noe bedre nå men ikke frisk. Endret 3. oktober 2017 av Norlevo
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #8 Skrevet 3. oktober 2017 8 minutter siden, Norlevo skrev: Hun hadde vært syk i 10 år med ME. Liggi på mørkt rom mye av tiden. Men var noe bedre nå men ikke frisk. Da virker der jo direkte uforsvarlig å ha henne til å rydde alene. Anonymkode: bf0b7...842
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #9 Skrevet 3. oktober 2017 Likte programmet eg. Fekk lyst å kaste litt sjølv. Anonymkode: 33e44...8bf
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #10 Skrevet 3. oktober 2017 Hvilken kanal var dette? Når? 😊 Anonymkode: b0c4a...ea3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå