Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 .. og har dårlig samvittighet. Jeg har sagt vi kan møtes.. og tror han ikke har det så bra. Ikke bare pga meg altså.. men hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 65c60...203
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 Du slo opp, han er ikke ditt ansvar. Ved å involvere deg viser du han ikke respekt for da sender du potensielt miksa signaler. Det er en typisk damegreie. Vi slår opp eller avviser og har sååå dårlig samvittighet. Mannfolka slår opp eller avviser og stikker på byen og skaffer seg et ligg... er det slutt så ER det slutt Anonymkode: c4fc0...7c1
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #3 Skrevet 3. oktober 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du slo opp, han er ikke ditt ansvar. Ved å involvere deg viser du han ikke respekt for da sender du potensielt miksa signaler. Det er en typisk damegreie. Vi slår opp eller avviser og har sååå dårlig samvittighet. Mannfolka slår opp eller avviser og stikker på byen og skaffer seg et ligg... er det slutt så ER det slutt Anonymkode: c4fc0...7c1 Enig. Du kan ikke hjelpe han hi. Du er grunnen til at han har det vondt. Han må heller få hjelp av venner om han trenger det. Ellers er det mye bra i å få seg et annet ligg Kan annbefale det. Tror jeg var mer lik mannfolka der da jeg var yngre. Anonymkode: be67f...500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå