Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Har flørtet med en i noen mnd, rotet noen ganger på byn. Sist uke sendte vi ganske hete snapper og meldinger til hverandre og planla å treffes på byn. Fredag hører jeg ingenting fra ham før på kvelden, da hadde han sendt snap og melding på Facebook og spurt om jeg var våken og på byn i løpet av natta (såg det da jeg våkna om morgen) Svarte jeg lagt meg og det er det siste jeg har hørt fra han. Lørdag var jeg på byen med venninner, sendte melding og snap om han kom ut, ingen svar. Sendte en snap dagen etter, ingen svar. I dag sendte jeg, ingen svar Hva skjer?? Han har vært på nett, har åpnet snappene, men ikke messengermeldingene. Er han sur fordi jeg ikke svarte på fredag eller??? Skal jeg sende noe mer mld til ham? Dette er en jeg virkelig liker, vil ikke gi ham opp Anonymkode: 74e15...af4
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #3 Skrevet 3. oktober 2017 1 minutt siden, minera2011 skrev: Ville ventet på svar. Han svarer jo aldri:( Vi har snappet minst en gang daglig (altså skrevet frem og tilbake). Senest torsdag skrev han ting som gjorde at jeg var sikker på at han likte meg godt. Gikk og gliste hele fredagen av det han skrev da.. Så bare ingenting. Anonymkode: 74e15...af4
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Han svarer jo aldri:( Vi har snappet minst en gang daglig (altså skrevet frem og tilbake). Senest torsdag skrev han ting som gjorde at jeg var sikker på at han likte meg godt. Gikk og gliste hele fredagen av det han skrev da.. Så bare ingenting. Anonymkode: 74e15...af4 Minst en gang daglig siste mnd. Anonymkode: 74e15...af4
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #5 Skrevet 3. oktober 2017 Han er nok ikke særlig interessert. Hadde han vært det ville han sørget for en ordentlig avtale med deg i helgen, ikke bare sende deg en fyllemelding så sent på kvelden at du hadde lagt deg om du ikke var ute på byen. Klassisk oppførsel fra en som synes det er greit med oppmerksomheten og holde deg varm i håp om sex, men ikke noe mer. Ved å ikke date deg ordentlig og ikke la høre fra seg gir han deg alle svar du trenger - dette er ikke en mann for deg! Anonymkode: 92fef...09f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #6 Skrevet 3. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Han er nok ikke særlig interessert. Hadde han vært det ville han sørget for en ordentlig avtale med deg i helgen, ikke bare sende deg en fyllemelding så sent på kvelden at du hadde lagt deg om du ikke var ute på byen. Klassisk oppførsel fra en som synes det er greit med oppmerksomheten og holde deg varm i håp om sex, men ikke noe mer. Ved å ikke date deg ordentlig og ikke la høre fra seg gir han deg alle svar du trenger - dette er ikke en mann for deg! Anonymkode: 92fef...09f Han har vært mer på enn meg hele tiden. Er jeg som har holdt tilbake pga nylig brudd med eksen min. Har han bare løyet til meg hele tiden da? Han virket som en skikkelig mann. Kommer til å slite med å stole på menn om han bare har lekt med meg for så å kaste meg bort helt plutselig uten et ord. Anonymkode: 74e15...af4
Iiiiik Skrevet 3. oktober 2017 #7 Skrevet 3. oktober 2017 Tipper han møtte en annen på fredag etter at du svarte at du hadde lagt deg.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #8 Skrevet 3. oktober 2017 Han har vel funnet ut at han ikke er så interessert allikevel og har ikke ryggrad nok til å si det til deg .. og håper at du skjønner det ved å ikke svare deg Anonymkode: 8d9fe...e5c
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #9 Skrevet 3. oktober 2017 Akkurat nå, Iiiiik skrev: Tipper han møtte en annen på fredag etter at du svarte at du hadde lagt deg. Men det var veldig sent, etter stengetid på byen.. Har tenkt det samme da. Fuck.. Hadde ikke tenkt å involvere meg med noen, vil ikke bli såret, så gjør jeg det likevel😖 Er det desperat å spørre hva som skjer? El skal jeg pine meg gjennom enda flere dager og håpe på å høre fra ham? Anonymkode: 74e15...af4
Iiiiik Skrevet 3. oktober 2017 #10 Skrevet 3. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men det var veldig sent, etter stengetid på byen.. Har tenkt det samme da. Fuck.. Hadde ikke tenkt å involvere meg med noen, vil ikke bli såret, så gjør jeg det likevel😖 Er det desperat å spørre hva som skjer? El skal jeg pine meg gjennom enda flere dager og håpe på å høre fra ham? Anonymkode: 74e15...af4 Jeg ville spurt. Hva er det verste som kan skje? At han avviser deg konkret? Bedre med et klart svar vel?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #11 Skrevet 3. oktober 2017 1 minutt siden, Iiiiik skrev: Jeg ville spurt. Hva er det verste som kan skje? At han avviser deg konkret? Bedre med et klart svar vel? Det er bedre enn å gå sånn og lure ja... Tenker jo ikke på annet Hva skal jeg skrive da? Anonymkode: 74e15...af4
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #12 Skrevet 3. oktober 2017 Seriøst, jeg ville ha ventet! Ha litt is i magen, slutt å plag mannen, gi det noen dager. Hvis du er så intens er det ikke rart han trekker seg. Slapp av. Anonymkode: 18cba...d66
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #13 Skrevet 3. oktober 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det var veldig sent, etter stengetid på byen.. Har tenkt det samme da. Fuck.. Hadde ikke tenkt å involvere meg med noen, vil ikke bli såret, så gjør jeg det likevel😖 Er det desperat å spørre hva som skjer? El skal jeg pine meg gjennom enda flere dager og håpe på å høre fra ham? Anonymkode: 74e15...af4 Du kan gjerne spørre, men ikke bli overrasket om du ikke får noe svar eller et ordentlig svar fra ham. Menn som holder på slik bruker ikke gi ordentlige svar. Ikke noe svar er jo også et veldig tydelig svar... Anonymkode: 92fef...09f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #14 Skrevet 3. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Seriøst, jeg ville ha ventet! Ha litt is i magen, slutt å plag mannen, gi det noen dager. Hvis du er så intens er det ikke rart han trekker seg. Slapp av. Anonymkode: 18cba...d66 Er ikke intens egentlig, ikke rundt ham de få gangene vi har vært sammen:p Men ja, i hodet mitt tar det litt av akkurat nå. Det var bare så rart etter å ha hatt kontakt daglig i mage uker (han har tatt kontakt først også altså!) og så plutselig ingenting på 4 dager! Skal ha is i magen... Sikkert mer fornuftig enn å sende enda mer..? Anonymkode: 74e15...af4
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #15 Skrevet 3. oktober 2017 Som å lese om meg selv. Skrev et innlegg om det for en tid tilbake. Plutselig hørte jeg ikke mer. Skrev til han og fikk ikke svar. Slettet tilslutt alt og ikke hørt fra han. Ble skuffet. Anonymkode: b1414...05d
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #16 Skrevet 3. oktober 2017 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som å lese om meg selv. Skrev et innlegg om det for en tid tilbake. Plutselig hørte jeg ikke mer. Skrev til han og fikk ikke svar. Slettet tilslutt alt og ikke hørt fra han. Ble skuffet. Anonymkode: b1414...05d Fy f:( Trodde ikke han skulle være en sånn en Anonymkode: 74e15...af4
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #17 Skrevet 3. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Fy f:( Trodde ikke han skulle være en sånn en Anonymkode: 74e15...af4 Har opplevd noen av de. De har vært mest på osv. Man blir litt avhengig av den kontakten spesielt hvis man har litt for mye tid til slikt. For all del ikke send noe mer. Slett han fra snap. Bare få han ut av tankene dine. Det tar en uke eller to så går den avhengigheten vekk Anonymkode: 765ed...0ac
minera2011 Skrevet 3. oktober 2017 #18 Skrevet 3. oktober 2017 (endret) Vent. Og enten så snur han og tar kontakt, da burde du være litt hard to get. Og hvis ikke så hans tap! Men desperate damer og tekster i ett sett det er det sjeldent noen mann liker så fryktelig tidlig i et forhold.. Endret 3. oktober 2017 av minera2011
Iiiiik Skrevet 3. oktober 2017 #19 Skrevet 3. oktober 2017 5 timer siden, minera2011 skrev: Vent. Og enten så snur han og tar kontakt, da burde du være litt hard to get. Og hvis ikke så hans tap! Men desperate damer og tekster i ett sett det er det sjeldent noen mann liker så fryktelig tidlig i et forhold.. Men en fyr som kun vil ha en dame som later som om hun er annerledes enn hun er, det er greit? Hvis han ikke liker at hun viser at hun er interessert, og hun er en dame som liker å vise hva hun føler, da er de kanskje ikke rett for hverandre? For min del synes jeg sånt spill er mer enn barnslig. Er heldigvis gift selv, så slipper hele greia, men da vi nettopp hadde møtt hverandre, orket jeg ikke late som om jeg var uinteressert. Å spille hard to get når man er glad for å høre fra ham, er merkelig synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #20 Skrevet 3. oktober 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Fy f:( Trodde ikke han skulle være en sånn en Anonymkode: 74e15...af4 Synd å høre at han er, men trodde ikke det jeg heller. Det han visste siste gang vi møtes harmonerte ikke, men sånn gikk det her hvertfall. Lykke til til deg. Anonymkode: b1414...05d
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #21 Skrevet 4. oktober 2017 Har du hørt fra han? Anonymkode: b1414...05d
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #22 Skrevet 4. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du hørt fra han? Anonymkode: b1414...05d Nei Lurer på om han føler at jeg ditcha han? Kan være en misforståelse hele greia.. Har lyst å spørre, men vil ikke være desperat og needy. Skjønner ingenting, de siste meldingene viste at han var veldig interessert! Han er en veldig grei fyr.. Ligner ikke ham i det hele tatt. Sånn jeg kjenner ham da! Hva skal jeg gjøre??? Anonymkode: 74e15...af4
Fru Banderas Skrevet 4. oktober 2017 #23 Skrevet 4. oktober 2017 Tenkte det samme som noen skrev over her; at han fikk napp et annet sted den fredagen. Og jeg råder deg, som andre har gjort, til å tenke over om du virkelig vil vente på en fyr som vil ha det kun slik det passer ham, når han vil? Jeg skjønner godt at du veldig gjerne vil høre fra ham, vi har nok alle vært der, men jeg tror helt ærlig at det bildet du har av ham er en illusjon, og at han egentlig ikke er en skikkelig ordentlig fyr. Man ser jo det nå!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2017 #24 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg som var i samme situasjon. Jeg skrev til han etter at det var stille i 2 uker og han svarte ikke. Da måtte jeg få han ut av hodet. Gi han en meld så får du vite og evt gå videre. Anonymkode: b1414...05d
Fru Banderas Skrevet 4. oktober 2017 #25 Skrevet 4. oktober 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei Lurer på om han føler at jeg ditcha han? Kan være en misforståelse hele greia.. Har lyst å spørre, men vil ikke være desperat og needy. Skjønner ingenting, de siste meldingene viste at han var veldig interessert! Han er en veldig grei fyr.. Ligner ikke ham i det hele tatt. Sånn jeg kjenner ham da! Hva skal jeg gjøre??? Anonymkode: 74e15...af4 Men igjen; om han blir så jævla såra av at du hadde lagt deg sent fredag kveld at han ikke svarer deg på mange mange dager, vil du virkelig overbevise ham om at du er verdt et livstegn? Herregud, ikke dra psykiatri inn i hjemmet med vilje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå