Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg og samboeren er på utkikk etter hus, og denne falt litt i smak😍 Men synes prisen er litt stiv..og det er Fjellfoten..Skjønner at man får mye hus for pengene, men grus i oppkjørselen, ingen vaskerom, ingen terrasse osv.. Ser også at huset ble solgt ifjor til 4,2 mil.😱 Er det virkelig mulig at det har steget så mye? Hva mener dere? Er dette verdt prisen? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=105630387 Anonymkode: 6cda7...515
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 Hjelp! Jeg klarte ikke se forbi alt interiøret 🙈 Anonymkode: c7e46...443
klg,2 boys now:) Skrevet 3. oktober 2017 #3 Skrevet 3. oktober 2017 400’ på 1 år er ikke mye.var ekstremt mye inni huset🙈 får ikke en leilighet engang her for den prisen
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 Legg inn et lavere bud? Huset er sikkert fint når 3/4 av interiøret og alt dillet er plukket bort. Anonymkode: 03969...ed1
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #5 Skrevet 3. oktober 2017 Fint hus. Personlig syns jeg det er litt kjedelig og firkanta. Og pompøst overmøblert, men det er jo ikke et problem. Anonymkode: 90ceb...2a8
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #6 Skrevet 3. oktober 2017 Tenkte at her gikk forholdet i dass mens de holdt på å bygge. Altfor mye stæsj, ta ut halvparten, kast noen av de tunge møblene (eller behold hvis du liker stilen) og det kan bli fint. Syns prisen er ikke så galt, tomt på nesten 1 mål er ikke så lite heller for nytt boligfelt. Det står igjen mye jobb i hagen. Anonymkode: 87ba5...f49
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #7 Skrevet 3. oktober 2017 Huset ble jo bygget i fjor(ikke solgt, annet enn fra utbygger til første kjøper). Hvis garasjen er kommet opp siden det, kan det ha steget såpass i pris ja. Men ser en forbi det overdådige interiøret så er det enkelt innredet, hvitmalte vegger, baderomsplater, et relativt enkelt kjøkken. Det sies at interiør ikke skal ha noe å si for taksten, men jeg tror nok megler ofte lar seg rive litt med om det er litt ekstravagant. Har nesten samme huset selv, bare litt større areal og (i mine øyne)bedre planløsning. Vårt er 3 år gammelt og det kostet rett i overkant av 4 mill å bygge det. Og da er det lite dyre løsninger. Anonymkode: e0ea1...a4e
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #8 Skrevet 3. oktober 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Legg inn et lavere bud? Huset er sikkert fint når 3/4 av interiøret og alt dillet er plukket bort. Anonymkode: 03969...ed1 Hvor lavt feks? Lyst å ringe megler og spørre om privatvisning. Anonymkode: 6cda7...515
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #9 Skrevet 3. oktober 2017 Fantastisk, et hus på nærmere 300 kvadrat, uten vaskerom, nær sagt uten en bod, bare tre soverom. Mye bortkasta plass, dårlig planløsning. Ingen terrasse, Ok, da får man det slik man vil, men ... Vanvittig mye stæsj, men det skal jo uansett vekk, så det gjør jo ikke noe. Med riktig møblering kan det nok bli trivelig, men som sagt - elendig planløsning og rare prioriteringer - synes jeg. Anonymkode: 34b73...cfc
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #10 Skrevet 3. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fantastisk, et hus på nærmere 300 kvadrat, uten vaskerom, nær sagt uten en bod, bare tre soverom. Mye bortkasta plass, dårlig planløsning. Ingen terrasse, Ok, da får man det slik man vil, men ... Vanvittig mye stæsj, men det skal jo uansett vekk, så det gjør jo ikke noe. Med riktig møblering kan det nok bli trivelig, men som sagt - elendig planløsning og rare prioriteringer - synes jeg. Anonymkode: 34b73...cfc 300 kvm? Hvor har du det fra? Anonymkode: e0ea1...a4e
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #11 Skrevet 3. oktober 2017 Det er jo fint, men likevel overhodet ikke min smak. Det er vei og folk for tett på på alle kanter, for mye innsyn på tomt og hage rett og slett. Jeg synes også det var dårlig utnyttet plass. Bor selv i et hus på 300 kvm og vi har 6 soverom, 2 stuer og en kjellerstue, to fulle bad, to toalettrom, vaskerom og mange innebygde skap og boder. For oss som har 4 barn ville ikke huset du linker til fungert i det hele tatt. Anonymkode: 5f018...52c
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #12 Skrevet 3. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er jo fint, men likevel overhodet ikke min smak. Det er vei og folk for tett på på alle kanter, for mye innsyn på tomt og hage rett og slett. Jeg synes også det var dårlig utnyttet plass. Bor selv i et hus på 300 kvm og vi har 6 soverom, 2 stuer og en kjellerstue, to fulle bad, to toalettrom, vaskerom og mange innebygde skap og boder. For oss som har 4 barn ville ikke huset du linker til fungert i det hele tatt. Anonymkode: 5f018...52c Oi, sorry. Tok det som god fisk at hun over hadde rett i at det var på 300 kvm jeg, men ser nå at det er jo bare halvparten. Da skjønner jeg bedre at det bare er 3 soverom osv Anonymkode: 5f018...52c
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #13 Skrevet 3. oktober 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg og samboeren er på utkikk etter hus, og denne falt litt i smak😍 Men synes prisen er litt stiv..og det er Fjellfoten..Skjønner at man får mye hus for pengene, men grus i oppkjørselen, ingen vaskerom, ingen terrasse osv.. Ser også at huset ble solgt ifjor til 4,2 mil.😱 Er det virkelig mulig at det har steget så mye? Hva mener dere? Er dette verdt prisen? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=105630387 Anonymkode: 6cda7...515 Hva er galt med grus i oppkjørsel? Anonymkode: ed4b2...fec
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #14 Skrevet 3. oktober 2017 Selve huset var ekstremt kjedelig tror jeg. Det var vanskelig å se forbi interiøret, men hvis du liker det nøytralt og åpent var sikkert både huset og tomta ok. Nabohuset var jo akkurat målet så det ut som. Anonymkode: 9bbe3...2cd
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #15 Skrevet 3. oktober 2017 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fantastisk, et hus på nærmere 300 kvadrat, uten vaskerom, nær sagt uten en bod, bare tre soverom. Mye bortkasta plass, dårlig planløsning. Ingen terrasse, Ok, da får man det slik man vil, men ... Vanvittig mye stæsj, men det skal jo uansett vekk, så det gjør jo ikke noe. Med riktig møblering kan det nok bli trivelig, men som sagt - elendig planløsning og rare prioriteringer - synes jeg. Anonymkode: 34b73...cfc Det er ikke malt og i annonsen står det at huset må males i år?😱Det er også en negativ ting i mine øyne. Anonymkode: 6cda7...515
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #16 Skrevet 3. oktober 2017 Kjedelig hus, småbillig materialvalg, og en ekstremt kjedelig tomt. Interiøret er gyselig, men det er jo det enkleste å gjøre noe med. Så nei takk. Anonymkode: ce6fe...6e6
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #17 Skrevet 3. oktober 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg og samboeren er på utkikk etter hus, og denne falt litt i smak😍 Men synes prisen er litt stiv..og det er Fjellfoten..Skjønner at man får mye hus for pengene, men grus i oppkjørselen, ingen vaskerom, ingen terrasse osv.. Ser også at huset ble solgt ifjor til 4,2 mil.😱 Er det virkelig mulig at det har steget så mye? Hva mener dere? Er dette verdt prisen? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=105630387 Anonymkode: 6cda7...515 Forferdelig interiør 🙈🙈 Så kjedelig tomt. Anonymkode: b52a6...15f
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2017 #20 Skrevet 5. oktober 2017 Hvor i all verden får man tak i så pompøse og overdådige møbler?! 🙈 Og HVORFOR??! Anonymkode: 3c42e...75e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå