Gå til innhold

Vilnius på jentetur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der og har tips til konkrete steder og opplevelser vi bør få med oss? Vi har booket restauranter til middag, men ikke sett noe på steder å spise lunsj. Ellers vil vi også gjerne ha tips til shopping, steder å se, spa og så videre.

Anonymkode: 81df3...bfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, forrige gang jeg var i Vilnius var jeg på omvisning på det psykiatriske sykehuset der. Verdt å se, men kanskje ikke på jentetur eller uten mål og mening.

Masse kirker i byen. Daggryporten er fint å se. 

For 10 år siden lå det en pub i Vllniusstreet 44 som var en levning fra kommunisttiden, med røde flagg, byster av Lenin og Stalin i baren og masse medaljer på veggene (du måtte gå fordi den delen av lokalet som var biljard og dans for å komme til dette). Men, det var ganske kult! Nå aner jeg ikke om den baren finnes lenger, og hvordan det eventuelt er der nå, men det var virkelig en seeverdighet!

Anonymkode: b57ff...0a7

Skrevet

Takk for svar :)

flere? 

Anonymkode: 81df3...bfc

Skrevet

Mitt beste tips er å skru ned forventningene og forberede dere på østblokkfølelsen. Drar aldri dit igjen!!

Anonymkode: 71e89...fef

Skrevet

Azia spa var fantastisk og billig! Men anbefaler ikke ansiktsbehandlingen. Anbefaler også Dublis restaurant. 

Anonymkode: 550d2...c81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...