Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Noen som har vært der og har tips til konkrete steder og opplevelser vi bør få med oss? Vi har booket restauranter til middag, men ikke sett noe på steder å spise lunsj. Ellers vil vi også gjerne ha tips til shopping, steder å se, spa og så videre. Anonymkode: 81df3...bfc
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 Hehe, forrige gang jeg var i Vilnius var jeg på omvisning på det psykiatriske sykehuset der. Verdt å se, men kanskje ikke på jentetur eller uten mål og mening. Masse kirker i byen. Daggryporten er fint å se. For 10 år siden lå det en pub i Vllniusstreet 44 som var en levning fra kommunisttiden, med røde flagg, byster av Lenin og Stalin i baren og masse medaljer på veggene (du måtte gå fordi den delen av lokalet som var biljard og dans for å komme til dette). Men, det var ganske kult! Nå aner jeg ikke om den baren finnes lenger, og hvordan det eventuelt er der nå, men det var virkelig en seeverdighet! Anonymkode: b57ff...0a7
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #3 Skrevet 6. oktober 2017 Takk for svar flere? Anonymkode: 81df3...bfc
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #4 Skrevet 6. oktober 2017 Mitt beste tips er å skru ned forventningene og forberede dere på østblokkfølelsen. Drar aldri dit igjen!! Anonymkode: 71e89...fef
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2017 #5 Skrevet 6. oktober 2017 Azia spa var fantastisk og billig! Men anbefaler ikke ansiktsbehandlingen. Anbefaler også Dublis restaurant. Anonymkode: 550d2...c81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå