Gå til innhold

Flytteangst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uah!

Vi har kjøpt drømmehuset! 😄 Det er helt nydelig og blir såå bra, men nå begynner det å gå opp for meg hvor sinnsykt mye det er å flytte og fikse. Hjelp!

Vi må klargjøre hus for megler, rydde og flytte. Hva er ditt beste tips? 

Anonymkode: 61c8d...985

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, er i samme situasjon ;) Har visninger på vår leilighet 8 og 10, samt en privat visning førstkommende torsdag... Er et helvete!

Mitt beste tips er å sette opp lister på alt som må gjøres, og til hvilken tid. Vi satte opp lister på hva som måtte være gjort før foto, så før visning. Rekker alt med god hjelp fra svigermor :) Har 3 barn oppi alt dette, så stressfaktoren er høy! Håper salger er over neste onsdag, så kan jeg slappe av littegrann. Vi tar over hus i januar.

Gratulerer med husskjøp og lykke til med stressprosessen - eller jeg mener salgsprosessen ;)

Anonymkode: 3e0e3...36f

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

haha, er i samme situasjon ;) Har visninger på vår leilighet 8 og 10, samt en privat visning førstkommende torsdag... Er et helvete!

Mitt beste tips er å sette opp lister på alt som må gjøres, og til hvilken tid. Vi satte opp lister på hva som måtte være gjort før foto, så før visning. Rekker alt med god hjelp fra svigermor :) Har 3 barn oppi alt dette, så stressfaktoren er høy! Håper salger er over neste onsdag, så kan jeg slappe av littegrann. Vi tar over hus i januar.

Gratulerer med husskjøp og lykke til med stressprosessen - eller jeg mener salgsprosessen ;)

Anonymkode: 3e0e3...36f

Takk! 

Helt sykt mye rot og styr, men det blir bra! 😜

Anonymkode: 61c8d...985

Skrevet

Begynn å rydde i boder, loft, kott, skap og garasje med en gang. Gå gjennom ALT og kast (lever til gjenbruk) over en lav sko. Sorter og merk i oversiktlige kasser alt dere skal spare på. Dette tar tid, men gjør det mye enklere å flytte (inn) senere. 

Anonymkode: e8bd2...946

Skrevet

Lei en container om dere ikke har en stor henger selv, også kaster du med hard hånd

Det samler seg så mye "dritt" i et hus, ting man bare rydder vekk, og aldri tar frem igjen. Kast, kast, kast, du kommer aldri til å savne det, og det er deilig å flytte inn i et nytt hus uten å dra med seg søppel og ræl fra det gamle.

Anonymkode: 51585...561

Skrevet

Kast, kast,kast. Vi skal snart flytte selv. Skal leie folk til å pakke ned og flytte for oss. Men virkelig nok å gjøre allikevel! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...