GĂ„ til innhold

Jenter, verdens teiteste spm!! 😆 Men mĂ„ ha rĂ„d!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... jeg mĂ„ ha rĂ„d her! Jeg har pratet med en mann en tid og vi er begge enige om at det kun er snakk om sex...(begge single men ikke ute etter forhold) Men sĂ„...sĂ„ forteller han at han har digert utstyr..jeg tenkte at, vell vell...mange som sier det. Men sÄ sendte han meg bilde av utstyret for Ă„ vise meg i forkant...og ja, den var DIGER! PĂ„ stĂžrrelse med en halvliter Ăžl... og jeg er skremt😂 Vil ikke dette Ăždelegge meg? Og for andre menn i fremtiden? Jada...vet vi er tĂžyelige...Menneh...

Anonymkode: c6d85...fe7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omg 😁 Send han over đŸ€—

Det er kanskje vinkelen han knipset i slik at den ser stþrre ut en den er ? 😂eller satt han en gjenstand ved siden av, til sammenligning ? 😂

Du det gÄr sikkert bra, du blir ikke videre, hvis det er det du er redd for. Du fÄr bruke tid under akten.

good luck 👍

Skrevet
7 minutter siden, Mrs Smith skrev:

Omg 😁 Send han over đŸ€—

Det er kanskje vinkelen han knipset i slik at den ser stþrre ut en den er ? 😂eller satt han en gjenstand ved siden av, til sammenligning ? 😂

Du det gÄr sikkert bra, du blir ikke videre, hvis det er det du er redd for. Du fÄr bruke tid under akten.

good luck 👍

Han hadde halvliteren atme..!! den var like tjukk men lengre enn þlboksen🙈 Herre...😅 

Blir man ikke videre? Min siste eks hadde godt stĂžrre enn gjennomsnittet...og nĂ„r jeg skulle ha sex for fĂžrste gang etter han med en annen kjente jeg overhode ikke det samme som jeg gjorde fĂžr jeg ble sammen med han.. Er livredd dette sprenger og Ăždelegger meg innvendig for all fremtid😂😅

hi

Anonymkode: c6d85...fe7

Skrevet

Jeg hadde en elsker med den stÞrrelsen. Men jeg synes det faktisk var litt hemmende, fordi noen stillinger gjorde rett og slett vondt. En av gangene begynte jeg ogsÄ Ä blÞ. Nei takke meg til fantasien om stor penis! Og sÄ digger jeg heller mannens penis som er helt gjennomsnittlig.

Anonymkode: cbdcc...b32

Skrevet

AltsĂ„, elskeren var fĂžr mannens tid. Det var sex mellom to single đŸ€Ł Bare sĂ„ du ikke hĂžres moralsk feil ut!

Anonymkode: cbdcc...b32

Skrevet

Oi skriver vi med samme mann? đŸ€Ł Jeg skriver ogsĂ„ med en som har en giga penis og jeg tenker det samme som deg. Litt for stor kanskje ? 

Anonymkode: ad1dd...19d

Skrevet

Haha wow! Heldig du! Jeg hadde prĂžvd hvordan jeg likte det... det er jo ganske ekstremt. â˜șâ˜ș Men ikke vĂȘr redd for at du tĂžyes ut😊

Anonymkode: ee1d5...642

Skrevet

Vel, det verserer et slikt bilde pÄ Internett, blant folk som er pÄ nakenprat og slikt. Kan ikke helt forstÄ at det er sÄÄÄÄ mange med sÄ stor pikk. 

Legg det ut som skal jeg se om det er det sammen. Be han heller om Ä sende et bilde av pikken sammen med en personlig skrevet lapp til deg ;-) 

men, dersom den er sÄ stor sÄ er det aldri som Ä ha en Þlboks i seg, ikke i nÊrheten en gang. Den har garantert ikke omkretsen til en Þlboks selv om den kan vÊre like brei. Dessuten er den fleksibel, altsÄ den tilpasser seg din "hule". Og med den stÞrrelsen skal det mye til Ä holde seg helt hard. 

;-)

Anonymkode: 988b6...be7

Skrevet

Du skjĂžnner at han bare tuller med deg?

Anonymkode: c463b...3cc

Skrevet

Frem med glidekrem , bit i puta og la det stÄ til... 
-Men jeg mistenker at han driver litt gjÞn med deg...hadde googlet og sett om det samme bildet dukket opp pÄ internett en plass :)

Anonymkode: d8c1b...c1a

Skrevet

Huff ĂŠsj.

Nei. Takk! Er utrolig glad for at mannen min har en normal en 

Anonymkode: 3cce2...21b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Huff ĂŠsj.

Nei. Takk! Er utrolig glad for at mannen min har en normal en 

Anonymkode: 3cce2...21b

Det er heller ikke slik at denne var "up for grabs" da. Litt unÞdvendig Ä omtale andre indirekte som ekle og unormale. Hun spurte om rÄd, ikke "hvordan liker dere fordÞmmende hÞner store pikker". 

Skrevet

Ler😂😂

HI, du mĂ„ oppdatere oss hvordan det gikk😂🙈

Anonymkode: f7cef...d8b

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...