Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Ingen mann, ingen familie (jeg har kontakt med). Har jobb, barn og noen venner. Ensom og kan gå dagesvis uten å høre fra noen. Har det ikke bra og ser ingen utvei på det. Anonymkode: 1b214...769
Evablaum Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Det hørtes trist ut ja. Godt du har barn da.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 Hva med å engasjere deg i fritidsaktivitetene til barna, kanskje du kan møte noen der? Eller oppsøke andre arenaer for å bli kjent med noen? Anonymkode: 378d9...934
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 Vi er flere som har det slik. Jeg er til og med gift, men ekteskapet er dødt og jeg bor på mannens hjemplass der jeg har null omgangskrets. Har flere barn, fast jobb og eget hus. Men er utrolig ensom og får ikke gjort noe med det. Har prøvd alt, men gitt opp nå. Sender en klem Anonymkode: 18daa...aa0
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #5 Skrevet 3. oktober 2017 Vi er flere ❤️ Jeg har samboer og to barn. Noen få venner, 3 jeg har kontakt med. Men møter de sjeldent. jeg sliter med tilbakevendene depresjoner å begynner i behandling snart. Jeg føler en god glede ved å lage mat barna liker godt, ikke holde det 100% hjemme, litt rot er lov. Gjøre ting med barna (kortspill, tegne, leke, se film osv) invitere venner av barna. Mye av min glede ligger i barna. Har de det godt har jeg det mye bedre. Ellers liker jeg å gå turer alene, tegne alene. Slappa av i sofan med en film med samboer. Det trenger ikke store ting for å få det bedre. De små tingene som teller ❤️ Hver morgen sier jeg høyt til meg selv I dag blir en fin dag, i dag skal vi ha det bra❤️ Det hjelper. Anonymkode: e30f1...065
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #6 Skrevet 3. oktober 2017 Samme her men jeg er helt alene, uten venner og har vært det i mange år. Har ikke overskudd da det er nok med fulltids jobb og flere barn. Men jeg ser på det positive, prøver å bruke litt tid på hobby. Ting som gir meg noe. Barna gir meg mye ! Har mange bekjente men blir ikke invitert hjem til de og jeg inviterer ikke noen til meg. Meningløs prat om været gir meg ingening 😂 men nå trives jeg godt i eget selskap så har det egentlig greit. Har familie men om de ikke hører fra meg på åresvis så er det ingen som bryr seg. Anonymkode: 4250e...754
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #7 Skrevet 3. oktober 2017 Godt og trist på samme tid at det er flere. Ensom å føle seg alene er ingen god følelse. Tanken på at det kan ta x antall tid før noen etterlyser deg visst det skulle skje noe og at man er alene om alt absolutt alt. Aldri bli bedt i middagsbesøk eller grilling. Ingen å reise på ferie med. Rett å slett trist. Dere som har mann er da ikke alene vel? Anonymkode: 1b214...769
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå