Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Har blitt litt oppblåst i det siste For en uke siden spottet jeg. Litt uggen, men det er jeg til tider. Tok en test nå, og jeg tror den er positiv. Det er så vidt jeg kan se en tydelig strek, men jeg klarer liksom ikke å forstå det.. Eller er dette en skyggestek? Har et barn på 8 år fra før, så dette blir jo veldig attpåklattt. Vi har alltid tenkt at det ville ære fint med 2 barn, men følte det var for seint.. Hvis jeg er gravid så er det vel uansett i en kritisk fase? Anonymkode: f033f...607
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Den er langt unna så vidt positiv, den er mega positiv. Anonymkode: 2941a...3fb
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 Hvis dette er en graviditetstest, og ikke en eggløsningstest, er den helt positiv! Ingen skyggestreker eller svake streker der, altså Gratulerer så mye! Anonymkode: e1a6d...97a
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 Oi, shit Jeg testet aldri hjemmetest selv, så jeg har aldri sett en positiv test. Shit HI Anonymkode: f033f...607
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #6 Skrevet 2. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Oi, shit Jeg testet aldri hjemmetest selv, så jeg har aldri sett en positiv test. Shit HI Anonymkode: f033f...607 Men jeg tror ikke det er så lenge siden jeg skulle hatt mensen.. Syklusen har vært litt opp og ned så jeg har ikke full kontroll. Eller, det er mensen hver måned, men ikke etter klokka.. Trodde egentlig det var overgangsalderen HI Anonymkode: f033f...607
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #7 Skrevet 2. oktober 2017 Men hvordan er statistikken på at svangerskapet går bra? Jeg bør vel kanskje ikke glede meg så tidlig? Beklager mas Ble bare litt satt ut.. HI Anonymkode: f033f...607
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #8 Skrevet 2. oktober 2017 Supergravid Den var mye sterkere enn de første testene jeg tok! Gratulerer Anonymkode: 95396...196
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #9 Skrevet 2. oktober 2017 Den er VELDIG positiv så fremt det er en graviditetstest! Ikke noe skyggestrek nei. Jeg har et barn som ble storebror som 6åring. Det er jo noen år mellom, men de har virkelig en enorm glede av hverandre. De har virkelig et tett søskenforhold! Hvis dere ønsket dere et barn tid så er jo dette en fantastisk nyhet Du kan få tidlig ultralyd for å finne ut hvor langt du er på vei. Anonymkode: 475ce...72b
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #10 Skrevet 2. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Den er VELDIG positiv så fremt det er en graviditetstest! Ikke noe skyggestrek nei. Jeg har et barn som ble storebror som 6åring. Det er jo noen år mellom, men de har virkelig en enorm glede av hverandre. De har virkelig et tett søskenforhold! Hvis dere ønsket dere et barn tid så er jo dette en fantastisk nyhet Du kan få tidlig ultralyd for å finne ut hvor langt du er på vei. Anonymkode: 475ce...72b Tusen takk Datteren vår har endelig begynt å ville ha søsken.. tror hun blir en super storesøster, og at hun vokser på det. Men tenkte kanskje at jeg var lit for gammel Jeg hadde forrige menstruasjon, så jeg kan ikke tenke meg at det er så langt på vei.. men jeg har lagt merke til at mage er rundere enn før, og jeg har vært utrolig trøtt de siste to månedene. Har sovnet klokka ni på kvelden, når jeg pleier å sovne klokka halv ett til vanlig.. HI Anonymkode: f033f...607
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #11 Skrevet 2. oktober 2017 Prøv http://spacefem.com Selvfølgelig ingen koselig statistikk.. Men jeg var jo hele tiden veldig nervøs, og denne ga meg litt og litt mer trygghet Anonymkode: 95396...196
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #12 Skrevet 2. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvordan er statistikken på at svangerskapet går bra? Jeg bør vel kanskje ikke glede meg så tidlig? Beklager mas Ble bare litt satt ut.. HI Anonymkode: f033f...607 Er veldig mange som får barn etter fylte 40. Ja sannsynligheten for at det er noe galt blir større med alderen, men det er fremdeles veldig veldig liten. Ta kontakt med fastlegen din og få duotesten du har krav på, og nyt resten av svangerskapet. Gratulerer så mye og masse lykke til Anonymkode: 40e54...581
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #13 Skrevet 2. oktober 2017 Gratulerer Det er ikke uvanlig å få barn i 40-årene i dag, det går som regel helt fint. Det er en liten økt sjanse for bl.a downs syndrom, derfor vil du få tilbud om en utvidet test. Bare bestill time hos lege du så ordner han det for deg. Jeg har en nabo som fikk barn som 42-åring, vi fikk barn samme år så de går i klassen til hverandre nå. Hun er en kjempesprek og engasjert mamma til sin 10-åring. Anonymkode: 809a5...10d
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #14 Skrevet 2. oktober 2017 Du blir godt oppfulgt mtp alderen din, så det er gode sjanser for at dette skal gå bra. Du bør få en tidlig ul for å sjekke hvor langt du er på vei, og så er det lurt om du tenker på om du vil ta noen utvidede tester mtp kromosomfeil, pluss hva dere skal gjøre ved ev dårlige funn. Sjansen for at noe skal gå galt mtp alderen din er jo forhøyet, men det er likevel absolutt størst sjans for at det går bra Gratulerer og lykke til, hilsen meg på 46 med en attpåklatt på 5 😊 Anonymkode: 16c1d...674
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #15 Skrevet 2. oktober 2017 Den der er rett å slett bare positiv. Gratulerer! Anonymkode: dcef6...bf4
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #16 Skrevet 2. oktober 2017 Herlighet.. jeg hadde ikke kommet meg dithen at jeg bekymret meg om at noe kunne være galt med fosteret jeg tenkte mest på å miste.. Men ser jo det at det er økt fare for komplikasjoner. Det er maaange tvillingpar på alle kanter bakover i familien vår.. det hadde vært noe Har hørt at det er økt sjanse for tvillinger ved økt alder.. HI Anonymkode: f033f...607
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #17 Skrevet 2. oktober 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du blir godt oppfulgt mtp alderen din, så det er gode sjanser for at dette skal gå bra. Du bør få en tidlig ul for å sjekke hvor langt du er på vei, og så er det lurt om du tenker på om du vil ta noen utvidede tester mtp kromosomfeil, pluss hva dere skal gjøre ved ev dårlige funn. Sjansen for at noe skal gå galt mtp alderen din er jo forhøyet, men det er likevel absolutt størst sjans for at det går bra Gratulerer og lykke til, hilsen meg på 46 med en attpåklatt på 5 😊 Anonymkode: 16c1d...674 Hahaha.. jeg hadde sett for meg å bli en ung versjon av 40.. også blir jeg kanskje en gamlismor som må henge på barsel med folk i tjueåra Men jeg har alltid følt at jeg skulle få to barn, så jeg begynte nesten å sørge litt over at det ikke kom til å skje.. Vi har forsøkt (uten eggløsningstester osv) i et par år.. HI Anonymkode: f033f...607
Evablaum Skrevet 2. oktober 2017 #18 Skrevet 2. oktober 2017 Kjenner ei som fikk barn da hun var 40, dårlig DS- barn med mye hjertefeil og leukemi etterhvert. Hun ble så storesøster da hun var 2,5 år. Frisk gutt.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #19 Skrevet 2. oktober 2017 1 minutt siden, Evablaum skrev: Kjenner ei som fikk barn da hun var 40, dårlig DS- barn med mye hjertefeil og leukemi etterhvert. Hun ble så storesøster da hun var 2,5 år. Frisk gutt. Huff da.. håper det går bra med eldstemann da.. HI Anonymkode: f033f...607
Mrs Smith Skrevet 2. oktober 2017 #20 Skrevet 2. oktober 2017 Hvordan kunne du ikke tro at testen er positiv 🤔😜 Gratulerer 💫
Evablaum Skrevet 2. oktober 2017 #21 Skrevet 2. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Huff da.. håper det går bra med eldstemann da.. HI Anonymkode: f033f...607 Ferdig med kreftbehandlingen, den har vært vellykket. Hjertefeilene er under kontroll. Er nå i skolealder og har omtrent ikke språk, og krever mye av sine foreldre. Men, foreldrene ville nok aldri byttet henne ut uansettl
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #22 Skrevet 2. oktober 2017 3 minutter siden, Mrs Smith skrev: Hvordan kunne du ikke tro at testen er positiv 🤔😜 Gratulerer 💫 Tror det handler om sjokk Takk Håper det går bra på alle måter.. HI Anonymkode: f033f...607
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #23 Skrevet 2. oktober 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk Datteren vår har endelig begynt å ville ha søsken.. tror hun blir en super storesøster, og at hun vokser på det. Men tenkte kanskje at jeg var lit for gammel Jeg hadde forrige menstruasjon, så jeg kan ikke tenke meg at det er så langt på vei.. men jeg har lagt merke til at mage er rundere enn før, og jeg har vært utrolig trøtt de siste to månedene. Har sovnet klokka ni på kvelden, når jeg pleier å sovne klokka halv ett til vanlig.. HI Anonymkode: f033f...607 Tydeligvis var du ikke alls for gammel🙂. Er jo ikke så uvanlig å få barn som 40 åring. Jeg har 9 år mellom mine barn og var 39 når siste kom. Gikk perfekt. Egentlig gikk faktisk alt bedre som 39 åring enn som 30 åring. lykke til👍 Anonymkode: cf120...2bc
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #24 Skrevet 2. oktober 2017 2 minutter siden, Evablaum skrev: Ferdig med kreftbehandlingen, den har vært vellykket. Hjertefeilene er under kontroll. Er nå i skolealder og har omtrent ikke språk, og krever mye av sine foreldre. Men, foreldrene ville nok aldri byttet henne ut uansettl Så bra! Det er jo en stor frykt at barnet ikke skal være friskt. Jeg tenker foreløpig sånn at dersom det skulle vise seg at noe var galt, så skulle vi ha taklet det, og ha gjort alt for at barnet skulle få et godt liv. Men jeg håper virkelig at vi opplever at barnet er friskt. jeg kjenner at jeg har mange flere bekymringer nå enn da jeg ble gravis første gang.. HI Anonymkode: f033f...607
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #25 Skrevet 2. oktober 2017 Et lite spørsmål til.. Fortsetter jeg bare å trene Step osv. som vanlig. Eller bør man være forsiktig i starten av svangerskapet? Plutselig var jeg helt lost, selv om jeg jo har gjort dette før.. HI Anonymkode: f033f...607
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå