Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 For noen uker siden var jeg skikkelig øm på den ene siden av puppen. Noen "klumper", men akkurat samme som jeg hadde sist jeg sjekket og det var bare hovne lymfeknuter. Fikk mensen og det gikk over. Men siden har jeg hatt følelse av litt melkespreng, spesielt på den siden hvor lymfene hovnet opp, men også på en andre. Det er sentrert til brystvortene på begge sider. Om jeg masserer litt så avtar sviingen/ømheten. Nå er jeg på ingen måte bekymret for at dette er kreft, men er det noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 99210...fdb
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #3 Skrevet 3. oktober 2017 Slik opplever jeg det ca hver 2. syklus. Iflg lege er det hormonetlt. Skikkelig ubehagelig. Anonymkode: bdfc6...707
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 Har vært gjennom den kreft skrekken nå jeg også, og det er grusomt. Noe av det viktigste jeg kan si er at kreft i brystene gjør seg ekstremt sjelden kjent ved smerter i brystene! Og veldig sjelden påvises før 50 år. Jeg måtte sjekke en cyste, og har også samme smerter du beskriver. Ammer du? For min del tror brystene mine bare er helt utammet nå. Har holdt på noen år.. Anonymkode: ad9e2...544
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #5 Skrevet 3. oktober 2017 Nei det er det jeg og tenker, at kreft arter seg ikke som smerter... mistenker at det er hormonelt ja! Utrolig ubehagelig er det hvertfall! Har ikke ammet på 3.5 år så er vel ikke det heller. Men takk for svar! Anonymkode: 99210...fdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå