Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Er jo litt billigere der enn på skobutikker. Fant boots jeg likte Anonymkode: 9a2ff...be6
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 De er vel ikke skinn? Ville aldri kjøpt sko på HM Anonymkode: 81938...a0c
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg har mange sko fra H&M. De er ok til korttidsbruk, men jeg synes de blir vonde etter noen timer. Er veldig tynn såle på de fleste. Anonymkode: 62ee6...be7
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 Veldig tynn såle, tåler lite slitasje. Penskoene er grusomme å gå i! Anonymkode: 3ea12...e09
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg har kjøpt en del slike sommersko der (sneakers varianten, tøysko), og de har vært helt fine å bruke. Men som ei over sier; de funker ikke bra om du skal gå hele dagen f.eks Penskoene har jeg ikke prøvd, ikke støvler/støvletter heller, så det kan jeg ikke uttale meg om. Men er de virkelig noe spesielt billigere der enn på Shoeday osv? Anonymkode: 3e023...7f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå