Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Litt teit spørsmål, men det bekymrer meg litt. Vi pendler til og fra byen hver dag. Mannen og jeg kjører sammen siden vi jobber i nærheten av hverandre. Hjemme har vi barn i barnehage og på SFO. Har ingen familie som bor i nærheten Hva skjer med barna dersom vi havner i bilulykke og vi begge må ligge på sykehus en stund? Anonymkode: dc11c...7f1
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Da kommer vel barnevernsvakta og hjelper ganske raskt vil jeg tro og gjøre det de kan for å finne noen som kan passe på barna Anonymkode: 8d8f2...0fe
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 Hvorfor gi flere svar når nr 2 har gitt det riktige? Anonymkode: 404b3...d3e
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 Om dere ikke har noe familie eller venner så blir ungene plassert i beredskapshjem til dere er klare til å ta de selv Anonymkode: ca771...6bf
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #6 Skrevet 2. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Litt teit spørsmål, men det bekymrer meg litt. Vi pendler til og fra byen hver dag. Mannen og jeg kjører sammen siden vi jobber i nærheten av hverandre. Hjemme har vi barn i barnehage og på SFO. Har ingen familie som bor i nærheten Hva skjer med barna dersom vi havner i bilulykke og vi begge må ligge på sykehus en stund? Anonymkode: dc11c...7f1 Nr 2 har rett... Politiet blir involvert i trafikkulykker med personskade og de starter identifisering og lokalisering av barna. Så kontakter de , eller legene på sykehuset, bv-vakta. Jeg har selv sittet på sykehuset med barn som skal bli hentet av bv-vakten pga skadde foreldre, og de blir godt passet på, man har gode rutiner for slikt. Anonymkode: a04fc...c5e
Evablaum Skrevet 2. oktober 2017 #7 Skrevet 2. oktober 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen flere? Anonymkode: dc11c...7f1 De bhg- ansatte må ta vare på alle barna til dere er utskrevet.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #8 Skrevet 2. oktober 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nr 2 har rett... Politiet blir involvert i trafikkulykker med personskade og de starter identifisering og lokalisering av barna. Så kontakter de , eller legene på sykehuset, bv-vakta. Jeg har selv sittet på sykehuset med barn som skal bli hentet av bv-vakten pga skadde foreldre, og de blir godt passet på, man har gode rutiner for slikt. Anonymkode: a04fc...c5e Tusen takk ,det var betryggende. Jeg heiset den siden nummer to skrev det som om det var noe hun antok, ikke noe hun viste HI Anonymkode: dc11c...7f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå