Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Min eneste venninne er litt rar. Hun viser altfor lite oppmerksomhet til meg den siste tiden. Hun har alltid vært «litt spesiell», litt overlegen og tar lite initiativ til kontakt. Svarer ikke noen ganger, ignorer. Og nå har hun sluttet å like bildene jeg legger ut på Instagram. Jeg legger ut alt fra strikkeprosjekter til babyutstyr og klær jeg kjøper inn (skal ha baby) osv. Uansett hva jeg legger ut «liker» hun det ikke, sikkert med vilje. Jeg vet hun er aktiv på sosiale medier og «liker» andre sine bilder, men når det kommer til meg så... Jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette, det blir jo for dumt å spørre henne direkte «hvorfor liker du ikke bildene mine lenger?» det blir barnslig og teit. Men hvorfor? Jeg har ikke gjort henne noenting. Vi var med i en gruppechat med flere venninner hvor vi planlagt utdrikkingslag til ei. Hver gang jeg skrev noe så overså hun det, og svarte heller til de andre. Men når vi er på tomannshånd så går det greit, litt lite pratsom (noe hun alltid har vært), ellers er hun «normal». Noen som muligens kan forklare oppførselen hennes til meg? Anonymkode: 9c56d...2f4
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg gidder ikke å trykke liker på babyutstyr og strikkeprosjekter da det interesserer meg like mye som å se gress gro. Anonymkode: 4389c...122
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 Har begge barn? hadde det vært meg hadde jeg sagt at jeg opplevde at noe var i veien, uten å kunne sette fingeren på det, og spurt hva hun mente. Anonymkode: c35a7...28a
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 Kanskje hun er sjalu fordi du venter barn? Men det høres ut som du legger litt mye i det. Jeg "liker" nesten ingen bilder, jeg liler venninnene mine likevel. Anonymkode: 3a6ad...85a
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 Ene venninna mi har ikke "likt" at jeg er forlovet en gang (hun er gift og har barn, så hun er ikke sjalu). Hun liker aldri noe som helst av det jeg deler eller skriver. Orker ikke analysere det. Men jeg er også litt introvert og er nok avvisende selv, så prøver å ikke kaste stein i glashus... trenger bare litt "me time". Anonymkode: 5117c...866
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #6 Skrevet 2. oktober 2017 Hun er også gravid, så hun burde ikke være sjalu på at jeg skal ha barn. Vet ikke. Prøver å ikke tenke så mye på det ,mn det er ikke bare det at hun «ikke liker» noe jeg legger ut, det er den generelle avvisende måten hun fremstår på som jeg stusser litt over. En gang er hun blid og alt det der, mens en annen dag kan hun såvidt si hei til meg når jeg treffer henne på butikken. Synes det hele virker så merkelig. Kanskje hun ikke vil ha noe med meg å gjøre lenger. ts Anonymkode: 9c56d...2f4
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #7 Skrevet 2. oktober 2017 Har det skjedd en forandring, eller har hun vært slik som dette hele tiden. Kan det tenkes at hennes svingninger ikke har noe med deg å gjøre, men at du er hormonell, eventuelt lett å såre? Mange blir veldig selvsentrerte når de er gravide, litt distré kan man bli og. Kanskje du tolker hennes forandring som noe den ikke er. Kanskje opplever hun svangerskapet vanskelig? Her blir det mye kanskje, om og hvis. Snakk med henne. Anonymkode: bd63f...1a1
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #8 Skrevet 3. oktober 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun er også gravid, så hun burde ikke være sjalu på at jeg skal ha barn. Vet ikke. Prøver å ikke tenke så mye på det ,mn det er ikke bare det at hun «ikke liker» noe jeg legger ut, det er den generelle avvisende måten hun fremstår på som jeg stusser litt over. En gang er hun blid og alt det der, mens en annen dag kan hun såvidt si hei til meg når jeg treffer henne på butikken. Synes det hele virker så merkelig. Kanskje hun ikke vil ha noe med meg å gjøre lenger. ts Anonymkode: 9c56d...2f4 Høres ikke ut som en god venninne. Jeg er så glad jeg ikke har venner. Skulle ønske det var mulig å ha venner. Men orker ikke alt dramaet. Anonymkode: 84a38...9b4
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2017 #9 Skrevet 3. oktober 2017 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Min eneste venninne er litt rar. Hun viser altfor lite oppmerksomhet til meg den siste tiden. Hun har alltid vært «litt spesiell», litt overlegen og tar lite initiativ til kontakt. Svarer ikke noen ganger, ignorer. Og nå har hun sluttet å like bildene jeg legger ut på Instagram. Jeg legger ut alt fra strikkeprosjekter til babyutstyr og klær jeg kjøper inn (skal ha baby) osv. Uansett hva jeg legger ut «liker» hun det ikke, sikkert med vilje. Jeg vet hun er aktiv på sosiale medier og «liker» andre sine bilder, men når det kommer til meg så... Jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette, det blir jo for dumt å spørre henne direkte «hvorfor liker du ikke bildene mine lenger?» det blir barnslig og teit. Men hvorfor? Jeg har ikke gjort henne noenting. Vi var med i en gruppechat med flere venninner hvor vi planlagt utdrikkingslag til ei. Hver gang jeg skrev noe så overså hun det, og svarte heller til de andre. Men når vi er på tomannshånd så går det greit, litt lite pratsom (noe hun alltid har vært), ellers er hun «normal». Noen som muligens kan forklare oppførselen hennes til meg? Anonymkode: 9c56d...2f4 Kan dessverre ikkje forklare oppførselen, men har ei venninde sjølv som er slik. Ho liker nesten aldri noko som eg legger ut. Ikkje då eg annonserte graviditet eller forlovelse heller (kunna vel og merke sagt det til henne face to face også). Når vi møtast er ho veldig imøtekommande, men føler nesten det blir litt falsk frå hennar si side. Eg har berre bestemt meg for å ikkje bry meg, har ho eit problem med meg får ho berre seie det. Anonymkode: 168cc...349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå