Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 For litt over ett år siden var jeg hos tannlegen flere ganger for å fikse hull. Skal til ettårskontroll straks og jeg gruer meg sånn! Jeg vet at jeg har minst 3 nye hull og jeg er så redd for at tannlegen skal bli oppgitt over meg. Jeg sliter en del med munntørrhet og soppinfeksjoner i munnen. Har ofte munnsår og det stinker helt forferdelig av ånden min uansett hvor nøye jeg er på munnhygienen. Jeg sliter en del med tannkjøttsmerter og kjenner ofte at det knaser i tennene. Vil bare trekke ut alle sammen og skaffe meg gebiss 😣 Anonymkode: ff7e2...c21
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Tannlegen dømmer deg nok ikke , tenk så mye rart de ser da  Vet du årsaken til muntørrheten og soppinfeksjonene da? Hvis ikke så vil kanskje tannlegen være behjelpelig med å finne ut av det. Anonymkode: 52727...2a5
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 Det går nok bedre en du tror. Tannlegen blir jo ikke sur eller oppgitt over deg. Det er jo hans jobb å prøve å finne en vei, sammen med deg. Slik at du kan få det bedre i hverdagen. Bare forklar hvordan du opplever det. De kan ofte komme med gode råd. Anonymkode: 6e7dc...5d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå