Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Er 24 uker, har de siste to dagene følt som om babyen får «anfall» i magen, dirrer rister skikkelig i noen sekunder. Som spasm.. jeg er litt bekymret, føler myyye liv men disse anfallene føles veldig ofte. Kan det være noe nevrologisk alvorlig? Blir veldig bekymret :/ Anonymkode: 6c403...432
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Er du bekymret tar du kontakt med lege eller jordmor. Du baserer IKKE helsen til babyen på svar på et tilfeldig forum. Anonymkode: e1aa1...ed9
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 Selvsagt skal jeg ta kontakt med jm når de åpner, jeg bare lurer på om det kan være normalt også.. Anonymkode: 6c403...432
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 Når nanyer i magen tisser kan det kjennes ut som anfall, at det dirrer/sitrer. Ta kontakt med jm, men sannsynligvis er det det du kjenner. Anonymkode: 92329...4a4
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 Er på et forum med over 100 gravide, og samtlige har kjent det samme, så tror du kan puste med magen. Men hør med Jm også du Anonymkode: 70a2a...611
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #6 Skrevet 2. oktober 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er på et forum med over 100 gravide, og samtlige har kjent det samme, så tror du kan puste med magen. Men hør med Jm også du Anonymkode: 70a2a...611 Har vært gravid før og følte ikke noe lignende. Men kan være jeg har glemt da. Snakket med jm og hun mente det kunne være hikke.. hikke føler jeg også det er regelmessigt ikke sånn krampe/spasm i flere sekunder. Men det har roet seg nå.. Anonymkode: 6c403...432
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #7 Skrevet 2. oktober 2017 Det med tissing gjelder det jenter også? Anonymkode: 6c403...432
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #8 Skrevet 2. oktober 2017 Hikke er jo et og et hopp med litt mellomrom, det kjenner man godt! Når de tisser kan de vibrere i noen sekunder, helt ufarlig. Men er du bekymret tar du kontakt med noen. Anonymkode: b048f...6c2
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #9 Skrevet 2. oktober 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hikke er jo et og et hopp med litt mellomrom, det kjenner man godt! Når de tisser kan de vibrere i noen sekunder, helt ufarlig. Men er du bekymret tar du kontakt med noen. Anonymkode: b048f...6c2 Ja det er som kraftig dirring. Som om hele hun ristet i noen sekunder.. så kunne det skje 3-4 ganger på rad.. men jm sa så lenge det roer seg skal jeg ikke bekymre meg.. Anonymkode: 6c403...432
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #10 Skrevet 2. oktober 2017 Det opplevde jeg også mye da jeg gikk gravid 😂 Ble bekymret.. Men er visst ofte slik når de tisser. Hun gjorde det litt på utsiden også. Anonymkode: 25e61...aa3
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #11 Skrevet 2. oktober 2017 Føles slik til meg når babyen hikker. min første hikket mye! Anonymkode: 4b4cb...2da
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #12 Skrevet 2. oktober 2017 Har vært gravid 4 ganger. Aldri opplevd Anonymkode: 763fa...309
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå