Gå til innhold

Hvordan komme meg ut av dette? 😮😮

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har en stor familie, men mannen min omgås ikke med broren sin eller kona hans. Altså vi er aldri på besøk hos de eller de hos oss, fordi de har ishues med hverandre. Mannen min takler heller ikke kona til broren sin! Men vi damene samler oss ofte på fest, nesten hver eneste mnd. Og jeg er egentlig ganske fersk i familien dems.. kona sin bror av min mann har vært mye lengre i familien, godt over 17 år. Uansett.. problemet er at jeg synes denne damen er en flott dame og jeg vil omgås henne men mannen min lar ikke meg siden han ikke vil omgås verken henne eller broen sin. Vi begge partene barn og vi konene syns at barna skal få lov å møte hverandre. Men mannen min nekter. Broren hans vil også ha kontakt med oss men mannen min avviser de og unngår de. Men når vi har familie fest både med menn og damer så omgås jo mannen min både broren og kona hans, men de sitter ikke å drikker sammen akkurat å skåler osv. Er bare hyggelig med hverandre. Som jeg skrev vi damene kunne damene møtes på jentekveld hver mnd, og siden jeg er fersk i familien så har jeg hele tiden blitt advart av begge søstrene til mannen min om at jeg ikke burde stole på LISA (vi sier hun heter Lisa, kona til broren av min mann) fordi LISA kan vri på ord, hun er frekk, naiv, egoist. Tenker ikke lengre enn nesa bla bla. Hun derimot har tatt av seg begge foreldrene (svigerforeldrene) i mange år. Da de var boende hos Lisa og broren til min mann. Noe jeg synes er utrolig snilt. De begge har stelt både svigerfar og mor, laget mat til de å rett og slett tatt av eg begge to. En av de er død nå og en av de bor på foreldrehjem. Skal komme til poenget nå: vi var på jentekveld så ble jeg for første gang alene med LISA i deres hjem siden hun hadde jentekveld. Søstera til mannen min mislikte sterkt at jeg ble alene med henne, men jeg hadde ikke blitt hentet enda så dermed måtte jeg bli der. Jeg fikk endelig snakket på tomannshånd med Lisa, hun var veldig lei seg at disse søstrene til mennene våre ikke hadde satt pris på alt hun hadde gjort for deres foreldre. Jeg var små brisen og klarte å forsnakke meg om at / jeg siden jeg hadde giftet meg med mannen min så hadde søstrene demes advart meg om å snakke med deg Lisa, og stole på deg. Fordi du kunne finne på kverulere og si ting som ikke var sant. Damen ble ikke overrasket men lei seg.. hun ringte dagen etter og ville snakke mer om dette. Men da hadde jeg angret på t jeg sa det når Lisa i tillegg forteller at hun har sagt det til sin mann, og mannen hadde sagt at det må være at jeg har misforstått. Jeg prøvde å gå rundt grøten når Lisa ringte å si at søstrene har aldri dirteke sagt noe styggt om deg men at jeg har oppfattet slik på jentene kveldene at hver gang jeg prater med deg Lisa så kommer søstrene å skal avbryte oss. Hun sier jo at hun ikke skal si det til svigersøstrene men hva faen gjør jeg om hun gjør det? Eller om mannen hennes går å sier til sin egen søster at sånn har jeg sagt til kona hans, er det sant? Har du advart henne fra kona mi? Jeg har jo på en måte sladra.. jeg har jo egentlig veldig god kontakt og fin forhold med begge svigersøsterne men nå er jeg er redd for at jeg har ødelagt. Kan jeg bare nekte å si at jeg aldri har sagt? Eller si at hun var småfull og må ha missfosått???

Anonymkode: dcec6...d0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ikke stå foreldrehjem - men gamlehjem 😂

Skrevet

Linjeskift please.

Falt dessverre helt ut. 

Skrevet
Akkurat nå, Mrs Smith skrev:

Linjeskift please.

Falt dessverre helt ut. 

Sorry glemte det! Prøv å les en gang til ❤️

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Sorry glemte det! Prøv å les en gang til ❤️

Prøver igjen i morgen, må sove 😉

Skrevet

Mannen min har en stor familie, men mannen min omgås ikke med broren sin eller kona hans. Altså vi er aldri på besøk hos de eller de hos oss, fordi de har ishues med hverandre. Mannen min takler heller ikke kona til broren sin! Men vi damene samler oss ofte på fest, nesten hver eneste mnd.

Og jeg er egentlig ganske fersk i familien dems.. kona sin bror av min mann har vært mye lengre i familien, godt over 17 år. Uansett.. problemet er at jeg synes denne damen er en flott dame og jeg vil omgås henne men mannen min lar ikke meg siden han ikke vil omgås verken henne eller broen sin. Vi begge partene barn og vi konene syns at barna skal få lov å møte hverandre.

Men mannen min nekter. Broren hans vil også ha kontakt med oss men mannen min avviser de og unngår de. Men når vi har familie fest både med menn og damer så omgås jo mannen min både broren og kona hans, men de sitter ikke å drikker sammen akkurat å skåler osv.

Er bare hyggelig med hverandre. Som jeg skrev vi damene kunne damene møtes på jentekveld hver mnd, og siden jeg er fersk i familien så har jeg hele tiden blitt advart av begge søstrene til mannen min om at jeg ikke burde stole på LISA (vi sier hun heter Lisa, kona til broren av min mann) fordi LISA kan vri på ord, hun er frekk, naiv, egoist.

Tenker ikke lengre enn nesa bla bla. Hun derimot har tatt av seg begge foreldrene (svigerforeldrene) i mange år. Da de var boende hos Lisa og broren til min mann.

Noe jeg synes er utrolig snilt. De begge har stelt både svigerfar og mor, laget mat til de å rett og slett tatt av eg begge to. En av de er død nå og en av de bor på foreldrehjem. Skal komme til poenget nå: vi var på jentekveld så ble jeg for første gang alene med LISA i deres hjem siden hun hadde jentekveld.

Søstera til mannen min mislikte sterkt at jeg ble alene med henne, men jeg hadde ikke blitt hentet enda så dermed måtte jeg bli der. Jeg fikk endelig snakket på tomannshånd med Lisa, hun var veldig lei seg at disse søstrene til mennene våre ikke hadde satt pris på alt hun hadde gjort for deres foreldre.

Jeg var små brisen og klarte å forsnakke meg om at / jeg siden jeg hadde giftet meg med mannen min så hadde søstrene demes advart meg om å snakke med deg Lisa, og stole på deg. Fordi du kunne finne på kverulere og si ting som ikke var sant.

Damen ble ikke overrasket men lei seg.. hun ringte dagen etter og ville snakke mer om dette.

Men da hadde jeg angret på t jeg sa det når Lisa i tillegg forteller at hun har sagt det til sin mann, og mannen hadde sagt at det må være at jeg har misforstått.

Jeg prøvde å gå rundt grøten når Lisa ringte å si at søstrene har aldri dirteke sagt noe styggt om deg men at jeg har oppfattet slik på jentene kveldene at hver gang jeg prater med deg Lisa så kommer søstrene å skal avbryte oss.

Hun sier jo at hun ikke skal si det til svigersøstrene men hva faen gjør jeg om hun gjør det? Eller om mannen hennes går å sier til sin egen søster at sånn har jeg sagt til kona hans, er det sant? Har du advart henne fra kona mi? Jeg har jo på en måte sladra.. jeg har jo egentlig veldig god kontakt og fin forhold med begge svigersøsterne men nå er jeg er redd for at jeg har ødelagt. Kan jeg bare nekte å si at jeg aldri har sagt? Eller si at hun var småfull og må ha missfosått???

Skrevet

Msitet nesten pusten av dette innlegget - umulig lesing 

Anonymkode: 9a4a0...ffd

Skrevet

Msitet nesten pusten av dette innlegget - umulig lesing 

Ja tenk deg å være midt opp i det her i virkeligheten da 😂

Skrevet

Jeg har nå lest ditt innlegg og er tom for ord. Skal du nå si at hun lyver mens det egentlig er du som lyver? 

Du høres ut som om du er kommet inn i en intrigefamilie. Det var min andre tanke.....

Skrevet

What? Skjønner jo ikke hvem som er hvem eller noe 🙈

kona sin bror av min mann(?) 

Vi begge partene barn og vi konene(?)

Du må endre grammatikken og gjøre innholdet mer enkelt. 

Anonymkode: 44e52...2d0

Skrevet

Herregud dere andre. Legger man godviljen til så forstår man godt hva hi skrev.

Hvis svigersøstrene dine får vite om dette så hadde jeg bare sagt at hun må ha misforstått. Men da må du jo ha en «forklaring» på hva du sa til «Lisa» siden hun «misforstod» deg.

Anonymkode: 43641...3b0

Skrevet

Hvis svigersøstrene dine får vite om dette så hadde jeg bare sagt at hun må ha misforstått. Men da må du jo ha en «forklaring» på hva du sa til «Lisa» siden hun «misforstod» deg.

Ja, ja, men hun valgte jo å kalle Lisa for at hun har misforstått, mens det ikke er tilfellet. 

Skrevet

Så du vil si at hun lyver, så forholdet med resten av familien blir enda mer betent? Stå nå for det du har sagt, og ikke vikle deg inn i intriger og løgner.

Anonymkode: 1a28c...a6a

Skrevet

He he er litt i samme situasjon bare at her er den nye stesvigermora mi som er problemet. Hun er like falsk som en fersk printet 100 lapp! Jeg anbefaler deg en ting, du er ny, ikke glem det. 

Ofte så er det jo slik at alle misliker en person for en grunn. Hvorfor setter du deg ikke ned med mannen din og spørr hvorfor han misliker broren og kona??? Hva er den egentlige årsaken? Så bortforklarer du deg til dama at du hadde drukket for mye og at du bare anntok disse tingene men at de ikke hadde sagt dette. Så HOLDER du deg unna dama! Tro meg det har en grunn. Du hører sammen med din mann, han ønsker ikke du skal henge sammen med henne og det garantert med en grunn. Til du vet nøyaktig hvorfor holder du deg unna!

Anonymkode: 7aa31...6bd

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk endelig noen som har forstått innlegget mitt. Ja - jeg har også tenkt slik. Men jeg klarer jo ikke å komme opp på noe smart. Jeg taper jo ingenting på det, fordi vi omgås jo ikke Lisa og mannen hennes siden min mann ikke vil det. Tenker at jeg kan si noe lignende « ja men dere vet hvordan hun er, hun har jo bare diktet det opp» vinner intenting på å si det til henne at dere har advart meg om å ikke henge eller snakke med henne»

det er jo slemt men jeg vil ikke ha mer drama av det

Skrevet

Takk endelig noen som har forstått innlegget mitt. Ja - jeg har også tenkt slik. Men jeg klarer jo ikke å komme opp på noe smart. Jeg taper jo ingenting på det, fordi vi omgås jo ikke Lisa og mannen hennes siden min mann ikke vil det. Tenker at jeg kan si noe lignende « ja men dere vet hvordan hun er, hun har jo bare diktet det opp» vinner intenting på å si det til henne at dere har advart meg om å ikke henge eller snakke med henne»

Det der er altså så råttent gjort. Tenk om det er søstrene til mannen som er noen drittkjerringer, og ikke Lisa. Du sier jo selv at du synes dama er flott og ønsker å omgås henne og barna.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så du vil si at hun lyver, så forholdet med resten av familien blir enda mer betent? Stå nå for det du har sagt, og ikke vikle deg inn i intriger og løgner.

Jeg kan IKKE. Da risikerer jeg faktisk kanskje å miste mannen min. Kanskje ikke bokstavelig talt, men mannen min har veldig godt forhold til begge søstrene sine. Så at jeg har sladret at de egentlig «ikke liker» LISA er det dummeste jeg kunne gjøre. Og er jeg så usikker på om mannen til Lisa skal fortelle dette videre til sine egne søstre om hva jeg har sagt til Lisa. Tror dere det? Mannen til Lisa hadde sagt at jeg må ha misforstått for det kan ikke være tilfelle at mine søstre skal advare meg fra Lisa

Skrevet

Oh my god. Du står ikke for noenting du, og du vil at Lisa skal ta all støyten. Kan ikke hjelpe for dette, men du er vel like falsk som resten av familien og Lisa er nok den jeg ville ha benyttet min tid med!

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Oh my god. Du står ikke for noenting du, og du vil at Lisa skal ta all støyten. Kan ikke hjelpe for dette, men du er vel like falsk som resten av familien og Lisa er nok den jeg ville ha benyttet min tid med!

Jeg taper jo ingenting? Lisa er jo ikke så godt likt uansett, og selv om jeg liker henne så kan jeg ikke omgås henne når jeg ikke får lov av min mann. Og jeg klarer jo fint å leve uten henne. Men jeg vil beholde forholdet med svigersøstrene mine, uten at de skal miste tilliten til meg.

Skrevet

Jeg kan IKKE. Da risikerer jeg faktisk kanskje å miste mannen min. Kanskje ikke bokstavelig talt, men mannen min har veldig godt forhold til begge søstrene sine. Så at jeg har sladret at de egentlig «ikke liker» LISA er det dummeste jeg kunne gjøre. Og er jeg så usikker på om mannen til Lisa skal fortelle dette videre til sine egne søstre om hva jeg har sagt til Lisa. Tror dere det? Mannen til Lisa hadde sagt at jeg må ha misforstått for det kan ikke være tilfelle at mine søstre skal advare meg fra Lisa

Ha,ha, risikerer å miste mannen din? Vet du hva å MISTE er? Kommer han til å dø? Eller mener du bare at du må være falsk for å beholde en mann?

Skrevet

Jeg taper jo ingenting? Lisa er jo ikke så godt likt uansett, og selv om jeg liker henne så kan jeg ikke omgås henne når jeg ikke får lov av min mann. Og jeg klarer jo fint å leve uten henne. Men jeg vil beholde forholdet med svigersøstrene mine, uten at de skal miste tilliten til meg.

Stakkars deg!

Skrevet

Ha,ha, risikerer å miste mannen din? Vet du hva å MISTE er? Kommer han til å dø? Eller mener du bare at du må være falsk for å beholde en mann?

Slutt å kveruler så mye, og hold deg til tema. Ja jeg skal være en kjiping å si at jeg aldri har sagt det. Men jeg bare vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg ut av det. Om du ikke liker det så ikke skriv mer

Skrevet

Du kan komme deg ut av det ved å si at du liker Lisa og om de ikke liker, så var det leit!!!!!! Stå opp for dine meninger!!!! 

Skrevet

Dere fortjener hverandre høres det ut som. Men det er like bra for Lisa at hun finner ut med en gang for en feig merr du er

Skrevet

Du kan komme deg ut av det ved å si at du liker Lisa og om de ikke liker, så var det leit!!!!!! Stå opp for dine meninger!!!! 

Ja men jeg får jo ikke lov å ha kontakt med henne. Så hvorfor skal jeg si det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...