Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #1 Skrevet 1. oktober 2017 Okei, overskriften sier sitt..har nå i løpet av helgen tatt to tester, svak svak strek på begge, men økt i styrke siden den jeg tok på fredag...så antar at det er graviditet på gang her... hva gjør jeg nå? Bør jeg slutte å ta P-pillen? Skal til legen i morgen... Anonymkode: beebe...bcd
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #3 Skrevet 1. oktober 2017 Akkurat nå, Evablaum skrev: Helt seriøst, hva tror du selv? Jeg har aldri blitt gravid på pillen før, så jeg har ikke erfaring. uansett, dette er et barn jeg ikke kan beholde. Anonymkode: beebe...bcd
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #4 Skrevet 1. oktober 2017 Ta en tlf til legen imorgen. Få det bekreftet/avkreftet. Lykke til;) Anonymkode: c9b03...1d5
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #5 Skrevet 1. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ta en tlf til legen imorgen. Få det bekreftet/avkreftet. Lykke til;) Anonymkode: c9b03...1d5 Har en legetime i morgen i forbindelse på noe annet, men skal ta det opp med legen. Gruer meg kjenner jeg, er ikke sammen med mannen, tenker det beste for både meg og han er at han ikke får vite om det og at jeg tar en abort. Anonymkode: beebe...bcd
Evablaum Skrevet 1. oktober 2017 #6 Skrevet 1. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri blitt gravid på pillen før, så jeg har ikke erfaring. uansett, dette er et barn jeg ikke kan beholde. Anonymkode: beebe...bcd Er det abort på gang, så dropp pillen nå. Under aborten kan du be gynekologen om å fjerne det du har av reproduksjonsorganer.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #7 Skrevet 1. oktober 2017 Akkurat nå, Evablaum skrev: Er det abort på gang, så dropp pillen nå. Under aborten kan du be gynekologen om å fjerne det du har av reproduksjonsorganer. Evablaum: Jeg håper at du har gjort det samme! Til Hi; Råder deg til å få det stadfestet. Dersom dette er et barn du ikke kan beholde, ser jeg ingen grunn til at du trenger å kontakte barnefar. Jeg antar at du har utelukket ham allikevel. Anonymkode: c9b03...1d5
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #8 Skrevet 1. oktober 2017 2 minutter siden, Evablaum skrev: Er det abort på gang, så dropp pillen nå. Under aborten kan du be gynekologen om å fjerne det du har av reproduksjonsorganer. Jeg tar jo P-piller for en grunn da! Fordi jeg ikke ønsker barn nå! Når jeg likevel blir en del av den statistikken som blir gravid på pillen, så skal mine reproduksjonsorganer fjernes fordi det faktisk ikke passer seg og få barn nå ?! Virkelig?! Er du klar over hvor dumt det ser ut det du skriver ?! Det er ingenting som er gjort enn så lenge, jeg spurte kun om dette med pillen da jeg aldri har blitt gravid på pillen før! Men jeg tenker jeg skal ta meg en prat med legen min! Takk for ditt innspill! Anonymkode: beebe...bcd
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #9 Skrevet 1. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Evablaum: Jeg håper at du har gjort det samme! Til Hi; Råder deg til å få det stadfestet. Dersom dette er et barn du ikke kan beholde, ser jeg ingen grunn til at du trenger å kontakte barnefar. Jeg antar at du har utelukket ham allikevel. Anonymkode: c9b03...1d5 Jeg skal be om en test hos legen også, for å få det bekreftet. Jeg har jo som jeg skrev gått på pillen av den grunn at jeg ikke ønsker barn nå! Og jeg ønsker heller ikke barn med denne mannen. Jeg tenker at jeg lar han være lykkelig uvitende, vi er i forstadiet før et evt forhold, å det vil jeg ikke ødelegge ved å slenge en graviditet i trynet på han ! Jeg ønsker heller ikke barn med han nå! Det er feil tid. Anonymkode: beebe...bcd
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #10 Skrevet 1. oktober 2017 Hei Hi, Ikke ta på vei pga Evablaum, vær så snill. Nei, du skal ikke fjerne noe som helst. Eneste som bør angre på at hun ikke tok abort med pillen, må jo være Evablaum sine foreldre? Anonymkode: c9b03...1d5
Evablaum Skrevet 1. oktober 2017 #11 Skrevet 1. oktober 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tar jo P-piller for en grunn da! Fordi jeg ikke ønsker barn nå! Når jeg likevel blir en del av den statistikken som blir gravid på pillen, så skal mine reproduksjonsorganer fjernes fordi det faktisk ikke passer seg og få barn nå ?! Virkelig?! Er du klar over hvor dumt det ser ut det du skriver ?! Det er ingenting som er gjort enn så lenge, jeg spurte kun om dette med pillen da jeg aldri har blitt gravid på pillen før! Men jeg tenker jeg skal ta meg en prat med legen min! Takk for ditt innspill! Anonymkode: beebe...bcd Oi, det var da voldsomt. Jeg skrev at du kan fjerne organene, ikke at du skal! Hvorfor skal du fortsette med pp resten av denne perioden, for å unngå å bli gravid igjen!?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #12 Skrevet 1. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei Hi, Ikke ta på vei pga Evablaum, vær så snill. Nei, du skal ikke fjerne noe som helst. Eneste som bør angre på at hun ikke tok abort med pillen, må jo være Evablaum sine foreldre? Anonymkode: c9b03...1d5 Det går bra. Jeg bare vet at dette ikke er rett tid, noe som er grunnen til at jeg også går på pillen. Anonymkode: beebe...bcd
Evablaum Skrevet 1. oktober 2017 #13 Skrevet 1. oktober 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei Hi, Ikke ta på vei pga Evablaum, vær så snill. Nei, du skal ikke fjerne noe som helst. Eneste som bør angre på at hun ikke tok abort med pillen, må jo være Evablaum sine foreldre? Anonymkode: c9b03...1d5 Ja, de angrer veldig, men heldigvis så får de ikke gjort noe med det nå
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #14 Skrevet 1. oktober 2017 Akkurat nå, Evablaum skrev: Oi, det var da voldsomt. Jeg skrev at du kan fjerne organene, ikke at du skal! Hvorfor skal du fortsette med pp resten av denne perioden, for å unngå å bli gravid igjen!? At jeg ikke ønsker barn nå betyr ikke at jeg ikke ønsker det senere i livet mitt! Det bare passer ikke nå, der av går jeg på pillen! Noe mer du lurer på? Anonymkode: beebe...bcd
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #15 Skrevet 1. oktober 2017 Akkurat nå, Evablaum skrev: Ja, de angrer veldig, men heldigvis så får de ikke gjort noe med det nå De kan fortsatt gjøre deg arveløs. Men de er sikkert ikke særlig bemidlet anyway. Anonymkode: c9b03...1d5
Evablaum Skrevet 1. oktober 2017 #16 Skrevet 1. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: At jeg ikke ønsker barn nå betyr ikke at jeg ikke ønsker det senere i livet mitt! Det bare passer ikke nå, der av går jeg på pillen! Noe mer du lurer på? Anonymkode: beebe...bcd Ja, i grunn, takk som spør. Du ønsker å muligens gå inn i et forhold med denne mannen, samtidig som du lyver om noe så vesentlig som å fjerne et barn han potensielt ønsker? Hvordan tenker du at dette forholdet vil utarte seg videre? Samvittighet er ikke noe for deg?
Evablaum Skrevet 1. oktober 2017 #17 Skrevet 1. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: De kan fortsatt gjøre deg arveløs. Men de er sikkert ikke særlig bemidlet anyway. Anonymkode: c9b03...1d5 Kan de gjøre meg helt arveløs? De sier at de ikke har noe valg og at de må punge ut med pliktarven uansett. Håper ikke de vet at de kan gjøre meg arveløs 🤔
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #18 Skrevet 1. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: At jeg ikke ønsker barn nå betyr ikke at jeg ikke ønsker det senere i livet mitt! Det bare passer ikke nå, der av går jeg på pillen! Noe mer du lurer på? Anonymkode: beebe...bcd Nå holder jeg hendene mine foran øynene mine og så ser jeg ut som en apekatt som ikke vil høre mer fra Evablaum. HI: Gå til legen, løs problemet på den måten du måtte ønske. Jeg ønsker deg det beste og all lykke. Du kan ikke klandres for dette på noe vis. Anonymkode: c9b03...1d5
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #19 Skrevet 1. oktober 2017 Akkurat nå, Evablaum skrev: Ja, i grunn, takk som spør. Du ønsker å muligens gå inn i et forhold med denne mannen, samtidig som du lyver om noe så vesentlig som å fjerne et barn han potensielt ønsker? Hvordan tenker du at dette forholdet vil utarte seg videre? Samvittighet er ikke noe for deg? Det har du absolutt ingenting med å gjøre Jeg vet at akkurat dette er greit og holde for seg selv! Anonymkode: beebe...bcd
Evablaum Skrevet 1. oktober 2017 #20 Skrevet 1. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det har du absolutt ingenting med å gjøre Jeg vet at akkurat dette er greit og holde for seg selv! Anonymkode: beebe...bcd Selvfølgelig vet du det.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #21 Skrevet 1. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nå holder jeg hendene mine foran øynene mine og så ser jeg ut som en apekatt som ikke vil høre mer fra Evablaum. HI: Gå til legen, løs problemet på den måten du måtte ønske. Jeg ønsker deg det beste og all lykke. Du kan ikke klandres for dette på noe vis. Anonymkode: c9b03...1d5 Jo takk, jeg tror det skal gå veldig greit Anonymkode: beebe...bcd
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #22 Skrevet 1. oktober 2017 7 minutter siden, Evablaum skrev: Kan de gjøre meg helt arveløs? De sier at de ikke har noe valg og at de må punge ut med pliktarven uansett. Håper ikke de vet at de kan gjøre meg arveløs 🤔 Håper de finner ut av det! Anonymkode: c9b03...1d5
Evablaum Skrevet 1. oktober 2017 #23 Skrevet 1. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Håper de finner ut av det! Anonymkode: c9b03...1d5 Jaja, jeg vinner uansett, for da lever jeg, mens de er døde. Driter i pengene deres.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #24 Skrevet 1. oktober 2017 10 minutter siden, Evablaum skrev: Jaja, jeg vinner uansett, for da lever jeg, mens de er døde. Driter i pengene deres. Så du er sikker på at du lever lengre enn dem? Anonymkode: c9b03...1d5
MammantilNurket Skrevet 1. oktober 2017 #25 Skrevet 1. oktober 2017 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: De kan fortsatt gjøre deg arveløs. Men de er sikkert ikke særlig bemidlet anyway. Anonymkode: c9b03...1d5 Ikke gidd å svare henne. E.Blaum er et førsteklasses troll. Ignorer henne - er vi heldige blir hun borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå