Hannah1202 Skrevet 1. oktober 2017 #1 Skrevet 1. oktober 2017 Hei, jeg lurte på om noen av dere hadde noen lambikoder dere ikke bruker. Er student så jeg prøver å spare pengene mine... blir veldig takknemlig😊
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #2 Skrevet 1. oktober 2017 Ånei du, de bruker vi selv. Jentene elsker lambi-bamsene og sparer til nye Den siste, den med badedrakt, er en stor favoritt om dagen. Har hedersplassen i senga  Anonymkode: ecacc...f06
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er det? Anonymkode: 6f67e...15d På pakkene med kjøkkenpapir og dopapir fra lambi står det en kode. På nettsiden til lambi kan du legge inn disse kodene og spare til premier Anonymkode: ecacc...f06
Evablaum Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: På pakkene med kjøkkenpapir og dopapir fra lambi står det en kode. På nettsiden til lambi kan du legge inn disse kodene og spare til premier Anonymkode: ecacc...f06 Artig
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #6 Skrevet 2. oktober 2017 Å? Hvorfor har jeg ikke visst om dette?! 😱 Anonymkode: 6aaec...0f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå