Gå til innhold

Digitalt piano -noen å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst å spille piano, går og tenker på det hele tiden 😁 Men; jeg er så usikker på hvilket jeg skal velge? Har hørt mye bra om Yamaha, der tangentene er vektet og det er godt å spille på. Men man får så mye mer for pengene f.eks om jeg kjøper et Casio el piano. Er det noen som har erfaringer med disse, evt som kan råde meg til hvilket jeg bør kjøpe? 😁

Anonymkode: b82f1...bc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett litt på dette... Noen som kanskje har erfaring med denne typen? 

HI

IMG_0620.PNG

Skrevet

Ingen?

Hi

Skrevet

Ingen å Else, men hvorfor ikke et vanlig piano?

Anonymkode: 3022d...621

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ingen å Else, men hvorfor ikke et vanlig piano?

Å Else = ingen anelse

Skrevet

😂Vanlig akustisk piano blir fort ustemt. Det er ikke bare bare å få tak i noen som stemmer piano, dyrt er det også 😳

Hi

Skrevet

Jeg har et digitalt Yamaha-piano, det er veldig bra. Er i prisklassen rett over ditt, tror jeg. Husker ikke modellnavnet og kjøpte det ikke i Norge.

Anonymkode: f4b0f...7f9

Skrevet

Jeg har et sånt du har lenket til, og er veldig fornøyd! Superbra lyd med hodetelefoner - bor i blokk, så det er viktig for meg. Føles helt som å spille på vanlig piano, men jeg er veldig glad amatør altså.

Skrevet

Kjøp for guds skyld et ordentlig piano! Klang, taktilitet, estetikk osv osv. Kan ikke sammenlignes med digitale etterligninger.

Skrevet

Jeg har sett litt på dette, men er litt skeptisk å kjøpe det i fra digitalpiano.no Har ingen erfaring i fra denne nettsiden.... Hvor har dere som har kjøpt digitalt piano kjøpt? Jeg bor i blokk, så akustisk piano er uaktuelt 😉

Hi

IMG_0622.PNG

Skrevet

Jeg kjøpte brukt på Finn for 2500, fungerte utmerket til husbruk, hadde vektede tangenter. Mener det var et Casio Privia. 

Anonymkode: 22db9...9bc

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjøpte brukt på Finn for 2500, fungerte utmerket til husbruk, hadde vektede tangenter. Mener det var et Casio Privia. 

Anonymkode: 22db9...9bc

Samme her, kjøpte brukt Casio privia av en 15-åring som hadde sluttet på pianokurs, og det fungerer helt utmerket til husbruk! Og så er jeg ikke så redd for det, og lar barna spille så mye de vil - kos! 😊 men er du klassisk pianist som er veldig var på klang og vekting av tangentene er det sikkert ikke bra nok. Men jeg hører ikke forskjell 😂

Anonymkode: ce3ff...a20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...