Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #1 Skrevet 1. oktober 2017 Har nettopp hatt en veldig negativ opplevelse av et menneske over et lenger tidsrom. Personen går for å være ressurssterk og sympatisk. Men bak denne fasaden er det en kynisk person. Som lyger og har ingen skrupler på å trakke ned andre for egen vinning. Når jeg fant ut hvordan denne personen kunne oppføre seg, har jeg i ettertid blitt truet om jeg forteller noe om det jeg vet. Det jeg lurer på, er hvordan slike mennesker klarer å lure nesten alle rundt seg? Ja, det er noen få til. Som har erfart og sett. Som sitter helt i ro, tør ikke foreta seg noe. Heller ikke kontakte andre som vet. Denne personen jeg nevner her har mange gode vennskap. Nære familiemedlemmer elsker denne personen. Og det finnes kollegaer som har jobbet tett på denne personen i flere år, og det ser ut til å fungere. Hvordan er det mulig når de også kan være en person uten samvittighet? Hvorfor er det ikke flere og hyppigere offer? Anonymkode: 68d82...55d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå