Gå til innhold

Periodisk faste


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gått ned i vekt med det ? Vurdere det ... 

Noe må vertfall skje .. så missfornøyd i egen kropp😰

Anonymkode: d3f11...5f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått ned med 5:2-dietten! Vurderer nå å prøve 16:8 rett og slett fordi jeg ikke orker tanken på hele fastedager lenger. Blir sur og grinete + får kort lunte de dagene, og det er dårlig kombinasjon med små barn 

Anonymkode: a569f...756

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har gått ned med 5:2-dietten! Vurderer nå å prøve 16:8 rett og slett fordi jeg ikke orker tanken på hele fastedager lenger. Blir sur og grinete + får kort lunte de dagene, og det er dårlig kombinasjon med små barn 

Anonymkode: a569f...756

Ja 5:2 blir litt mer utfordrende synes jeg og. Hvor mye har du gått ned? Å hvor mye skal du nede ? Skal ned 10 kg her..

Anonymkode: d3f11...5f2

Skrevet

Jeg har gått ned med å kutte ut frokost to dager i uken 

Kuttet ut all småspising og mellommåltider, spiser frokost, lunsj og middag 5 dager i uka og bare lunsj og middag 2 dager i uken 

Tenker ikke kalorier eller mengde egentlig, spiser det jeg har lyst på, men ingenting mellom måltidene 

Anonymkode: 37926...483

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har gått ned med å kutte ut frokost to dager i uken 

Kuttet ut all småspising og mellommåltider, spiser frokost, lunsj og middag 5 dager i uka og bare lunsj og middag 2 dager i uken 

Tenker ikke kalorier eller mengde egentlig, spiser det jeg har lyst på, men ingenting mellom måltidene 

Anonymkode: 37926...483

Ikke dumt , er helgene som blir utfordring . Å ikke spise sammens med familien . Ukene går det helt greit å droppe frokost , ikke spise etter klokken 20.00.  

Anonymkode: d3f11...5f2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ikke dumt , er helgene som blir utfordring . Å ikke spise sammens med familien . Ukene går det helt greit å droppe frokost , ikke spise etter klokken 20.00.  

Anonymkode: d3f11...5f2

Bare pass på hva slags signaler du sender ut til barna. Både gutter og jenter får med seg vektproblematikk og det er et stort problem for mange barn og unge. Da skal de ikke i tillegg oppleve hjemme at mamma ikke spiser fordi hun er tjukk. Legg heller inn noen ekstra lange turer i tillegg til familiemåltidene i helgene.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ikke dumt , er helgene som blir utfordring . Å ikke spise sammens med familien . Ukene går det helt greit å droppe frokost , ikke spise etter klokken 20.00.  

Anonymkode: d3f11...5f2

Jeg dropper frokost mandag og torsdag, det merker ikke ungene.

Spiser middag med familien hver dag.

I helgene spiser jeg både frokost, lunsj og middag med familien. På lørdag spiser jeg også littegranne snop på kvelden, ofte lager vi f.eks en fruktsalat og har vaniljeis til, ungene elsker det.

De merker overhodet ikke at jeg har kuttet ut all småspising og "snacking" mellom måltidene, de har aldri sett hva jeg har proppet i meg av sjokolade o.l. i smug tidligere. 

Anonymkode: 37926...483

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja 5:2 blir litt mer utfordrende synes jeg og. Hvor mye har du gått ned? Å hvor mye skal du nede ? Skal ned 10 kg her..

Anonymkode: d3f11...5f2

Jeg har så langt gått ned 6 kg! Skal ned kanskje 4-6 kg til! Jeg stresser ikke med det, og får saaakte nedover!

får se hvordan 16:8 fungerer! 

Anonymkode: a569f...756

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...