Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #1 Skrevet 1. oktober 2017 Nå ORKER jeg ikke mer! Mannen har et solid temperament, han kjefter og gaper DAGLIG. Nå er det nok, kjærligheten har definitivt tatt slutt. Vært gift i 16 år, han blir bare verre og verre... er ikke lenger den mannen jeg giftet meg med. Vi bor i et relativt stort hus "på landet". Boligmarkedet her er så godt som dødt. Ingen av oss vil ha råd til å beholde huset, det er ingen hus til leie/ salgs som er aktuelle heller. Noen som har vært borti lignende? Hva gjorde dere? Yngstemann (av tre barn) er 11 år. Utover det har vi to tenåringer. Anonymkode: 93c09...d7c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #2 Skrevet 1. oktober 2017 Da selger dere som de fleste faktisk må. Noen kjøpere finnes det uansett. Anonymkode: 01b90...376
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #3 Skrevet 1. oktober 2017 Da selger dere huset og deler det som måtte bli av over eller underskudd. Anonymkode: 85efc...54c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #4 Skrevet 1. oktober 2017 Selg huset og flytt hvis det blir tilfelle hvis dere trenger sted å bo. Anonymkode: 97d01...ef2
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2017 #5 Skrevet 1. oktober 2017 Da må dere selge Et boligmarked er ikke dødt, det er bare om å gjøre å sette riktig pris. Kanskje er det lavere enn dere ønsker, men dere kjøper jo i samme marked Anonymkode: 8d15f...256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå